ادامه قعرنشینی گوانجو و صعود اف سی سیدنی به صدر گروه H

به گزارش مجله سرگرمی، دور سوم از مرحله گروهی رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا با تساوی خانگی گوانجو اورگراند برابر اوراوا ردز دنبال شد.

ادامه قعرنشینی گوانجو و صعود اف سی سیدنی به صدر گروه H

با تور گوانجو یه جذابترین شهر تجاری چین سفر کنید، ترکیبی از مدرنیته و سنت چین که در یکجا جمع شده.

به گزارش خبرنگاران، در ادامه دور سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و در گروه H این رقابت ها، امروز (چهارشنبه) دو بازی برگزار گردید که در مهمترین آنها گوانجو اورگراند چین، مدافع عنوان قهرمانی در خانه مقابل اوراوا ردز ژاپن با تساوی 2 بر 2 متوقف شد.

در این بازی ریکاردو گولارت در دقیقه 6 از روی نقطه پنالتی گل نخست را برای گوانجو اورگراند به ثمر رساند. او هفت دقیقه بعد خودش و نماینده چین را دو گله کرد. در دقیقه 30 یوکی موتو یکی از گل های خورده را برای نماینده ژاپن جبران کرد و در آخرین دقیقه بازی هم شینزو کوروکی گل تساوی را برای میهمان ژاپنی به ثمر رساند.

با این نتیجه گوانجو اورگراند 2 امتیازی شد اما در قعر جدول رده بندی گروه H باقی ماند. اوراواردز هم با 4 امتیاز در رده سوم نهاده شد.

در دیگر بازی این گروه پوهانگ استیلرز کره جنوبی در خانه با یک گل برابر سیدنی اف سی استرالیا تن به شکست داد. تنها گل این بازی را جورچج بلکوود در دقیقه 42 به ثمر رساند.

پوهانگ استیلرز با چهار امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به اوراواردز در رده دوم قرار گرفته است و اف سی سیدنی با 6 امتیاز صدرنشین جدول است.

33

منبع: تسنیم
انتشار: 18 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 348

به "ادامه قعرنشینی گوانجو و صعود اف سی سیدنی به صدر گروه H" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه قعرنشینی گوانجو و صعود اف سی سیدنی به صدر گروه H"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید