خرید درمانی در مراکز خرید چین

به گزارش مجله سرگرمی، آشنایی با مراکز خرید چین

اگر قصد سفر به چین را دارید، قبل از هر چیزی باید بگوییم سفر مهیجی در انتظار شماست. گفتن ندارد، چین سرزمین اژدها با آن همه جاذبه های دیدنی و تاریخی اش می تواند برای روزها سرگرمتان کند. اما در کنار همه دیدنی هایش یک کار جذاب دیگری هم هست که حسابی حالتان را خوب می نماید. خرید! آن هم در مراکز عظیم، مدرن و متنوع شهرهای چین…

خرید درمانی در مراکز خرید چین

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

خرید در چین با آن همه فروشگاه های بزرگ و اجناس بسیار متنوع چینی و غیر چینی چیزی نیست که به این راحتی ها بتوانید از کنارش بگذرید.

در شهرهای مختلف چین انواع و اقسام کالا از پوشاک گرفته تا لوازم خانه را با قیمت ها و کیفیت های متفاوت می توانید خریداری کنید. اما قبل از آن بهتر است کمی با مراکز خرید این کشور آشنا شوید. با خبرنگاران همراه شوید تا برای چند دقیقه چرخی در بعضی از مراکز خرید این کشور بزنیم.

مراکز خرید پکن

بازار پن جیا یوان pan jia yuan

این بازار یکی از بازارهای سنتی و تماشایی پکن است که با عنوان مادر صنایع دستی در پکن معروف شده است. بسیاری از گردشگران برای خرید عتیقه جات قدیمی، زیور آلات سنتی، ظروف چینی، اجناس چوبی و سنتی به گشت وگذار در این بازار می پردازند.

آدرس: پکن - غرب خیابان پن جیااویان چیائو

بازار هونگ چیائو hongqio

این بازار پنج طبقه در گذشته با نام بازار مروارید معروف بوده است؛ چراکه در سه طبقه از آن تا به امروز مرواریدهای اصل و پرورشی

به فروش می رسد. در طبقات دیگر بازار هونگ چیانو می توانید پوشاک، لوازم منزل، صنایع دستی، لوازم الکترونیکی و … را خریداری نمایید.

آدرس: پکن - خیابان هونگ چیائو و نزدیک به معبد بهشت

مرکز خرید گیاهان دارویی تونگ رن تانگ tong ren tang

مغازه ها در این مرکز خرید انواع داروها، گیاهان و مواد طبیعی که بعضی قدمتی سیصد ساله را دارند، به فروش می رسانند. گردشگران با مراجعه به این مراکز علاوه بر تهیه داروهای گیاهی می توانند با پزشکان سنتی چینی حاضر در این مرکز نیز دیداری داشته باشند.

بازار یاشو yashow

مرکز خرید پنج طبقه یاشو یکی از مراکز محبوب بین گردشگران خارجی و شهروندان چینی است. در اینجا هر چه که بخواهید با قیمت های مختلف پیدا می گردد. لباس، کیف و کفش، ساعت، لوازم الکترونیکی و …

آدرس: پکن - در منطقه سن لی تون

مرکز خرید اورینتال پلازا oriental plaza

این مرکز خرید در واقع دومین مرکز خرید بزرگ چین به حساب می آید و بزرگ ترین شعبه مک دونالد را نیز در خود جا داده است. در اینجا زمان برای گشت وگذار کم می آورید. بزرگ است و متنوع! با کالاهای و سوغاتی های مختلف که شامل انواع پوشاک، کفش و کیف، ساعت و زیور آلات، لوازم خانگی، صوتی و تصویری و . .. می شوند. در این مرکز خرید از گالری و موزه تماشایی که دارد نیز می توانید دیدن کنید.

آدرس: پکن - مرکز شهر، بین خیابان وانگفوجینگ و خیابان دانگدان شمالی

مراکز خرید شانگهای

مرکز خرید گرند گت اوی grand geteway

در مرکز خرید بسیار بزرگ گت اوی، مارک های معروف جهان به فروش می رسد. اینجا مجموعه کاملی از لباس، لوازم منزل، اسباب بازی و … است. در سفر به چین و گشت و گذار در این مرکز خرید با مراکز تفریحی، پردیس های سینمایی، رستوران های مجلل و … روبرو می شوید.

آدرس: شانگهای - منطقه چانگان

مرکز خرید برلینس شیمائو اینت پلازا brilliance shimao International plaza

این مرکز تجاری با شکوه با خدماتی که به شما ارائه می دهد رفاه و آرامشتان را رقم می زند. اینجا علاوه بر پارکینگ، رستوران های متعدد، کافی شاپ و امکانات جانبی دیگر محصولات متنوعی به فروش می رساند. در اینجا از معتبرترین برندها تا ارزانترین کالاها را می توانید پیدا کنید.

آدرس: شانگهای - نزدیک میدان مردم شهر

مرکز خرید سوپر برند مال super brand mall

سوپر برند شانگهای یکی از با شکوه ترین مراکز خرید در قاره آسیا است. این مرکز خرید مجهز و ده طبقه انواع متفاوتی از اجناس با کیفیت مرغوب را در اختیار گردشگران قرار می دهد. این مجتمع دارای امکانات جانبی، فروشگاه های بین المللی، سوپر مارکت بزرگ لوتوس، رستوران های متعدد و پردیس های سینمایی است.

آدرس: شانگهای - منطقه پودونگ

مراکز خرید گوانجو

مرکز خرید تیمال tee mall

اگر به گشت و گذار در شهر گوانجو چین رفتید، حتما سری به مرکز خرید تیمال بزنید. این مرکز با معماری منحصربه فردی که دارد اولین مرکز خرید گوانجو است. در این فضای مدرن و دلنشین حتی با قدم زدن هم احساس آرامش و سبکی خواهید کرد. در اینجا علاوه بر برندهای اروپایی و معروف نیز می توانید کالاهای درجه یک چینی را خریداری کنید. در این مرکز خرید با رستوران ها و کافی شاپ های مجلل، سالن های زیبایی، سالن ماساژ، داروخانه، استخر، زمین های ورزشی، نمایشگاه و … روبرو خواهید شد.

آدرس: گوانجو - خیابان تیانهه

مرکز خرید چاینا پلازا china plaza

چاینا پلاز دومین فروشگاه بزرگ شهر گوانجو است، فروشگاهی هشت طبقه که کالاهای متنوعی را به فروش می رساند. با مراجعه به این مجموعه با کالاهای فرهنگی و نمایشگاه های دائمی نیز روبرو می شوید که تماشای آنها را توصیه می کنیم.

در اینجا به جز کالاهایی مثل پوشاک و لوازم منزل می توانید سفال های چین، مبلمان کلاسیک، کتابفروشی، لوازم باغبانی چینی، هنرهای بومی و صنایع دستی را نیز خریداری نمایید.

آدرس: گوانجو - منطقه یوشیئو

مراکز خرید خیابان بیجینگلو beijinglu

خیابان بیجینگلو از خیابان های زیبای شهر گوانجو است. خیابانی که با آن طراحی، معماری و بافت سنتی دیدنی اش مورد توجه بسیاری از گردشگران جهان قرار گرفته است. در اینجا نیز می توانید با قدم زدن در خیابان و تماشای دیدنی های آن کالاهایی، مثل پوشاک چینی، برندهای معتبر جهانی، کیف و کفش، بدلیجات، لوازم آرایشی، لوازم ورزشی و.. را خریداری کنید. در این خیابان معروف نیز رستوران ها و اغذیه فروشی های چینی بسیار به چشم می خورند.

آدرس: گوانجو - خیابان بیجینگلو

منبع: الی گشت
انتشار: 13 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 327

به "خرید درمانی در مراکز خرید چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید درمانی در مراکز خرید چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید