احتیاج چین به 100 هزار خلبان

به گزارش مجله سرگرمی، آخرین آمار منتشر شده از سوی سازمان هواپیمایی چین حاکی است که این کشور در دو دهه آینده برای خطوط هوایی داخلی و بین المللی خود دستکم به 100 هزار خلبان و تکنسین هواپیما احتیاج خواهد داشت.

احتیاج چین به 100 هزار خلبان

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش ایرنا، تازه ترین آنالیز ها نشان می دهد که چین بزرگترین و سریعترین بازار رو به رشد خطوط هوایی و هواپیمایی در دنیا است و این کشور برای توسعه آن برنامه های بلندمدتی را در دست اجرا دارد.

گزارش های منتشره شده از سوی شرکت هواپیمایی بویینگ و تارنمای چینی یی سی ان چین حکایت از آن دارد که منطقه آسیا و اقیانوس آرام در سال های آینده یکی از بیشترین تقاضاها را برای خلبان و متخصصان هواپیمایی خواهد داشت.

شرکت بویینگ پیش بینی نموده است که دستکم 40 درصد از احتیاج دنیای به خلبان و تکنسین هواپیما در دو دهه آینده متعلق به این منطقه خواهد بود که سهم کشور چین در این بین 106 هزار نفر برآورد شده است.

بخش خدمات پروازی بویینگ هم اعلام نموده است تا سال 2034 میلادی منطقه آسیا و اقیانوس آرام به 226 هزار خلبان و 238 هزار تکنسین هواپیما احتیاج خواهد داشت.

افزون بر این تا آن موقع آسیا و اقیانوس آرام باید به 14 هزار و 330 دستگاه هواپیمای جدید دست پیدا کند که ارزش آن بالغ بر دو هزار و 200 میلیارد دلار است.

به این ترتیب در آنالیز انجام شده، چین با توجه به شمار فزاینده گردشگران و مسافران خطوط هوایی و باز شدن خطوط پروازی به کشورهای مختلف دنیا بیشترین احتیاج را به خلبان و هواپیمای جدید خواهد داشت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 427

به "احتیاج چین به 100 هزار خلبان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتیاج چین به 100 هزار خلبان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید