تور ارزان کوالالامپور: معرفی هتل 3 ستاره آرنا استار در کوالالامپور

به گزارش مجله سرگرمی، هتل آرنا استار کوالالامپور | Arenaa Star Hotel

هتل آرنا استار کوالالامپور در مثلث طلایی این شهر واقع شده است. جاذبه های زیادی از این هتل، مانند کلیسای سنت جان و خیابان پتالینگ تنها با 10 دقیقه پیاده روی در دسترس هستند. 2 رستوران، باشگاه، اتاق هایی با کیفیت و امکانات رفاهی، همه و همه از خدمات خوب این هتل هستند. در ادامه همراه با خبرنگاران باشید تا ویژگی های هتل آرنا استار کوالالامپور Arenaa Star Hotel را نظیر خدمات رفاهی، تفریحی و فاصله آن با جاذبه های شهر به شما معرفی کنیم.

تور ارزان کوالالامپور: معرفی هتل 3 ستاره آرنا استار در کوالالامپور

با ما سفر کنید و با تور ارزان کوالالامپور از زیباترین شهر مالزی دیدن کنید و در کوچه های زیبای کوالالامپور قدم بزنید.

خدمات رفاهی هتل آرنا استار کوالالامپور

در بخش پذیرش خدمات گوناگونی به شما ارائه می شوند که شامل پاسخگویی 24 ساعته، انبار چمدان، تبدیل ارز و خدمات تور می شوند. پارکینگی در هتل وجود دارد که استفاده از آن رایگان است و نیازی به رزرو قبلی ندارد. سرویس نظافت روزانه به وسیله کارکنان هتل انجام می گردد. اینترنت در تمام محوطه های هتل موجود است. مغازه کوچک خوراکی، اتاق های خانوادگی، امکاناتی برای افراد ناتوان و کم توان و آسانسور از دیگر خدمات رفاهی هتل هستند.

کارکنان هتل به زبان های چینی، مالایایی، هندی، عربی و انگلیسی صحبت می نمایند. ساعت ورود به هتل 14:00 و آخرین ساعت خروج 12:00 است.

امکانات تفریحی هتل آرنا استار کوالالامپور

در این هتل یک باشگاه بدنسازی در طبقه 11 وجود دارد که با تجهیزات مدرنی پر شده است. علاوه بر آن جکوزی هتل جای خوبی برای استراحت شما خواهد بود. رستوران های هتل شامل رستوران وینز (Wins Boulangerie & Restaurant) و آرنا جم (Arenaa Gem Restaurant) هستند که مورد اول غذاهای محلی و غربی را با قیمت مناسبی سرو می نماید و تخصص رستوران دوم در طبخ غذاهای هندی است.

امکانات اتاق های هتل

در تمام اتاق ها، تهویه هوا موجود است که فضا را مناسب استراحت می نماید. دستگاه قهوه/چای ساز برای شما فراهم گشته و بعلاوه بطری های آب معدنی رایگان در دسترس است. اتاق شما هر روز به وسیله خدمه هتل نظافت می گردد و یک گاوصندوق دیجیتالی، شما را از بابت لوازم گرانقیمتی که همراه دارید، آسوده خواهد نمود.

تلویزیون موجود، شبکه های جهانی را پوشش می دهد. سشوار، تلفن، میز کار و کمد از دیگر امکانات داخل اتاق ها هستند. سرویس حمام و بهداشتی هتل آرنا استار کوالالامپور لوازم آرایشی-بهداشتی گوناگونی را از جمله صابون، شامپو، سشوار و حوله برای شما فراهم نموده است و دوشی که در اینجا کار شده، به سبک بارانی می باشد. سرویس پذیرایی در اتاق، در ساعات محدودی انجام می گیرد.

انواع اتاق های هتل

  • سوئیت آیدل: مساحت این سوئیت ها 105 متر مربع است و یک تخت دونفره کینگ دارند.
  • اتاق دلوکس: این اتاق ها 18 متر مربع مساحت دارند و یک تخت دونفره کویین یا دو تخت تک نفره در آن ها وجود دارد.
  • اتاق فامیلی استار: این اتاق، 20 متر مربع مساحت دارد. در آن ها یک تخت دونفره و یک تخت تک نفره موجود است.
  • اتاق سوپریر بدون پنجره: 15 متر مربع فضای این اتاق ها، با یک تخت دونفره کویین یا دو تخت تک نفره پر شده است.
  • سوئیت تلنت: مساحت این سوئیت ها 25 متر مربع است و یک تخت دونفره دارند.
  • سوئیت هانی مون: فضای داخلی این سوئیت ها، 25 متر مربع است و یک تخت دونفره کینگ دارند.
  • اتاق انکس: 18 متر مربع متراژ دارند و دو تخت تک نفره در آن ها موجود است.

فاصله هتل با جاذبه های کوالالامپور

  • کلیسای سنت جان: 100 متر تا هتل فاصله دارد که با 2 دقیقه پیاده روی آن را می بینید.
  • ترمینال اتوبوس پودو سنترال: 400 متر از شما دورتر است که با 8 دقیقه پیاده روی به آنجا می رسید. تاکسی شما را 4 دقیقه ای می رساند.
  • خیابان پتالینگ: تا این خیابان 600 متر فاصله دارید که با 6 دقیقه تاکسی سواری یا 8 دقیقه پیاده روی خواهید رسید.
  • مرکز خرید دِ ولد: 900 متر مسافت آن را 2 دقیقه ای به وسیله تاکسی می توانید طی کنید. پیاده 12 دقیقه طول می کشد.
  • رستوران دینر این دِ اسکای: برای اینکه به این رستوران بروید، 1.4 کیلومتر را باید طی کنید. این راستا به وسیله تاکسی 10 دقیقه ای، با اتوبوس 40 دقیقه ای و با مترو 45 دقیقه ای طی می گردد. پیاده هم نیم ساعت راه است.
  • بِرجایا تایم اسکوئر: از شما 1.4 کیلومتر دورتر می باشد. به وسیله تاکسی این راستا، 10 دقیقه ای طی می گردد. اگر مترو سوار شوید، 40 دقیقه و پیاده 25 دقیقه در راه خواهید بود.
  • مرکز خرید فارنهایت 88: تا هتل 1.6 کیلومتر فاصله دارد که با تاکسی تقریبا 10 دقیقه ای به آن خواهید رسید. مترو شما را بعد از 45 دقیقه خواهد رساند و اگر تصمیم گرفتید که پیاده بروید، 30 دقیقه این مسافت طول می کشد.
  • گالری استارهیل: هتل شما از این مرکز خرید 1.6 کیلومتر دورتر است که با 7 دقیقه تاکسی سواری آن را خواهید دید. اتوبوس 40 دقیقه ای و مترو 35 دقیقه ای می رسد.
  • کوالالامپور: 7 کیلومتر تا شما فاصله دارد. با تاکسی 6 دقیقه در راه خواهید بود. اگر سوار اتوبوس شوید بعد از 44 دقیقه و به وسیله مترو 38 دقیقه ای می رسید.
  • : 7 کیلومتر است که اگر با تاکسی به آنجا بروید حدود 7 دقیقه و با مترو 25 دقیقه ای می رسید.
  • مرکز خرید سوریا کی ال ال سی: 8 کیلومتر با شما فاصله دارد. می توانید این مسافت را با مترو 26 دقیقه ای طی کنید و یا به وسیله تاکسی 7 دقیقه بعد برسید.
  • مرکز خرید اَوِنیو کی: حدودا 2 کیلومتر فاصله آن تا هتل آرنا استار کوالالامپور است که می توانید با تاکسی طی 8 دقیقه به آنجا برسید. با مترو 17 دقیقه در راه خواهید بود.
  • ترِک کی ال: 6 کیلومتر از شما دورتر است که با 10 دقیقه تاکسی سواری خواهید رسید. مترو شما را 45 دقیقه ای و اتوبوس 1 ساعت و سی دقیقه ای می رساند.
  • فرودگاه سلطان عبدالعزیز شاه: 7 کیلومتر است که تاکسی 30 دقیقه ای شما را به این فرودگاه می رساند. با ترکیب اتوبوس و مترو حدودا 2 ساعت و نیم در راه خواهید بود.
  • : 44 کیلومتر با هتل آرنا استار کوالالامپور فاصله دارد. تاکسی شما را طی 50 دقیقه به آنجا می رساند.

موقعیت هتل آرنا استار کوالالامپور

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

کوالالامپور 50050، سیتی سنتر، جالان هنگ لکیو

49 - 51, Jalan Hang Lekiu, Kuala Lumpur City Centre, 50050 Kuala Lumpur, Malaysia

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 30 بهمن 1400 بروزرسانی: 30 بهمن 1400 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1968

به "تور ارزان کوالالامپور: معرفی هتل 3 ستاره آرنا استار در کوالالامپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان کوالالامپور: معرفی هتل 3 ستاره آرنا استار در کوالالامپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید