نزدیک به نیم میلیارد دلار یاری نقدی دولت کانادا به افرادی پرداخت شده که صلاحیت نداشتند !

به گزارش مجله سرگرمی، وزارت توسعه اجتماعی کانادا تخمین می زند نزدیک به نیم میلیارد دلار چک مربوط به برنامه مزیت پاسخ اورژانسی کانادا (CERB) به طور اشتباه به افرادی اختصاص یافته که صلاحیت دریافت آن را نداشته اند.

نزدیک به نیم میلیارد دلار یاری نقدی دولت کانادا به افرادی پرداخت شده که صلاحیت نداشتند !

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای مولتیپل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

این در حالی است که نمایندگان اپوزیسیون هنوز پاسخی برای این سوال ندارند که چرا پرداخت های CERB به 221320 نفری رسیده که از قبل تحت بیمه اشتغال قرار داشتند.

کابینه در پاسخ به پرسش وزارت خانه که در مجلس نمایندگان ثبت شد، گفت: گاهی مردم به اشتباه درخواست دریافت این مزیت را می نمایند.

وزارت خانه تخمین زد که مقدار زیادی از پرداخت های CERB که مبلغ آن ها به 442.6 میلیون دلار می رسد به افرادی رسیده که صلاحیت دریافت آن را نداشته اند.

وزارت خانه گفت از همین حالا کوشش های خود برای بازیابی این پول ها را شروع نموده و افرادی که صلاحیت دریافت را ندارند یا به خاطر دلایلی از جمله بازگشت به کار نباید آن ها را بگیرند، باید پول را پس دهند.

تحت برنامه CERB، چک های 2 هزار دلاری به درخواست دهندگانی اهدا می گردد که می گویند درآمد خود را به خاطر پاندمی کووید-19 از دست داده اند.

در خصوص درخواست های غلط، وزارت خانه تصدیق کرد که در مواردی به اشتباه پرداخت های CERB را به افرادی داده که از قبل تحت پوشش بیمه اشتغال قرار داشتند.

مسئولان فدرال در ابتدا بودجه مورد احتیاج برای ارسال پرداخت های CERB را 24 میلیارد دلار در نظر گرفته بودند اما حالا این بودجه توسط وزارت دارایی به 71.3 میلیارد دلار افزایش پیدا نموده است.

بنوا روبیدو معاون وزیر اشتغال گفت وقت نداشتند تا پرداخت به افرادی که صلاحیت دریافت نداشتند را معلق نمایند.

روبیدو گفت: اگر می خواستیم با همان برخوردی پیش برویم که برای بیمه اشتغال اتخاذ نموده بودیم، پردازش تمام این درخواست ها با این سرعت غیرممکن می شد.

او افزود: مردم مزایای خود را دریافت ننموده اند و حالا که موارد مشخصی از کلاهبرداری وجود دارد و می توانیم آن ها را خیلی زود کشف کنیم، جلوی پرداخت شان را خواهیم گرفت.

منبع: ایرونی ها
انتشار: 16 مهر 1399 بروزرسانی: 16 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1185

به "نزدیک به نیم میلیارد دلار یاری نقدی دولت کانادا به افرادی پرداخت شده که صلاحیت نداشتند !" امتیاز دهید

1 کاربر به "نزدیک به نیم میلیارد دلار یاری نقدی دولت کانادا به افرادی پرداخت شده که صلاحیت نداشتند !" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نزدیک به نیم میلیارد دلار یاری نقدی دولت کانادا به افرادی پرداخت شده که صلاحیت نداشتند !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید