نام پیمان حسینی در میان 10 اسطوره فوتبال ساحلی دنیا نهاده شد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در بخشی از گزارش مجله فرانس فوتبال با تیتر 10 اسطوره فوتبال ساحلی آمده است: در فوتبال، ستاره ها همواره در زمین چمن نیستند بلکه ستاره هایی هم هستند که روی ماسه بازی می نمایند. در فاصله یک ماه مانده به رقابت های جهانی این رشته، روی ستاره های تاریخ فوتبال ساحلی تمرکز و آنها معرفی شده اند.

نام پیمان حسینی در میان 10 اسطوره فوتبال ساحلی دنیا نهاده شد

این مجله در ادامه به معرفی 10 بازیکن برتر تاریخ این رشته پرداخته و از آنها به عنوان اسطوره فوتبال ساحلی یاد نموده است. ژوائو ویکتور از پرتغال، نِنم از برزیل، رومیرو امارلی از اسپانیا، اریک کانتونا از فرانسه، جونیور از برزیل، دیان استانکوویچ از سوئیس، هیمانو تائیارویی از هائیتی، الساندرو التوبلی از ایتالیا، پیمان حسینی از ایران و ایلیا لئونوف از روسیه بازیکنانی هستند که فرانس فوتبال به اختصار اطلاعاتی درباره آنها منتشر نموده است.

فرانس فوتبال درباره پیمان حسینی در این گزارش نوشته است:

تیم فوتبال ساحل ایران در سال های اخیر در رده بین المللی پیشرفت قابل توجهی داشته و یکی از دلایل مهم چنین پیشرفتی را باید پیمان حسینی دانست. دروازه بان تیم ملی ایران به عنوان یکی از بهترین بازیکنان در پست خودش در نظر گرفته می گردد و واکنش های او درون دروازه، در اینترنت دست به دست چرخیده است. از سال 2014، سالی

که نام او به صورت جدی در فوتبال ساحلی بر سر زبان افتاد تا همین روزها، پیشرفت این دروازه بان فوقالعاده و چشمگیر بوده است. او آنقدر درخشید که خاتمه در سال 2017 به عنوان بهترین دروازه بان جهان در این رشته از سوی فیفا انتخاب شد. آن سال، همان سالی بود که ایران عملکرد زیبایی در رقابتهای جام جهانی داشت و توانست به عنوان سومی جهان برسد. البته که با وجود ستاره هایی مثل پیمان حسینی در آن رقابتها، تعیین شد که آن عنوان سومی اتفاقی نبوده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 492

به "نام پیمان حسینی در میان 10 اسطوره فوتبال ساحلی دنیا نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نام پیمان حسینی در میان 10 اسطوره فوتبال ساحلی دنیا نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید