ناتو مانورهای خود در اروپا را از سر می گیرد

به گزارش مجله سرگرمی، ائتلاف نظامی ناتو بعضی مانورهای خود که به دلیل بحران کرونا به حال تعلیق در آمده بود با رعایت محدودیت هایی از سر می گیرد.

ناتو مانورهای خود در اروپا را از سر می گیرد

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه فرانکفورتر آلگماینه سایتونگ، هزاران نیروی عضو سازمان پیمان آتلانتیک شمالی بعد از ماه ها وقفه به دلیل شیوع ویروس کرونا بار دیگر مانورهای مشترک خود را از سر می گیرند. البته ویروس کرونا همچنان محدودیت هایی را ایجاد می نماید.

مانور موسوم به بالتوپس 2020 در دریای بالتیک که در آن نیروهای هوایی و دریایی 19 کشور عضو ناتو شرکت می نمایند شروع شده است. در مجموع حدود 29 کشتی، ده ها هواپیما و حدود 3000 نیرو از کشورهای عضو ناتو در این مانور سالانه مشارکت می نمایند. به این ترتیب این ائتلاف غربی بار دیگر به مانورهای خود در منطقه دریای بالتیک جان می دهد. البته به دلیل محدودیت های کرونایی این مانور تنها در دریا و هوا صورت می گیرد. این مانور هوایی- دریایی تا روز سه شنبه ادامه خواهد داشت.

در همین زمان در لهستان مانور زمینی موسوم به „Defender Europe20 که در آن حدود 4 هزار نیروی آمریکایی به همراه 2 هزار نیروی لهستانی مشارکت دارند برگزار می گردد. این دو مانور نظامی تنها یک بخش کوچکی از فعالیت های متداول و مرسوم ناتو که برای نیمه اول امسال میلادی برنامه ریزی شده بود و به دلیل بحران کرونا لغو شده بود می باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1076

به "ناتو مانورهای خود در اروپا را از سر می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناتو مانورهای خود در اروپا را از سر می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید