منصوری: تاکتیک منتقدان برای تخریبم عوض گردیده!

به گزارش مجله سرگرمی، محمد منصوری با انتقاد از تغییر عقیده عجیب برخی منتقدانش معتقد است افرادی که تا دیروز او را متهم می کردند که دانش مربیگری ندارد، حالا تاکتیک تخریبی دیگری برای نقد او انتخاب کردند.

منصوری: تاکتیک منتقدان برای تخریبم عوض گردیده!

به گزارش خبرنگاران ، محمدمنصوری، سرمربی تیم ملی جودوی کشورمان با انتقاد از تغییر عقیده عجیب برخی منتقدانش معتقد است افرادی که تا دیروز او را متهم می کردند دانش مربیگری ندارد، حالا که در جاکارتا موفق گردیده اند تاکتیک تخریبی دیگری برای خود انتخاب نموده اند! محمد منصوری در خصوص نتایج تیم ملی جودو در بازی های آسیایی جاکارتا می گوید:در وزن 66- کیلوگرم از علیرضا خجسته انتظار بیشتری داشتیم و او باید حریف کره شمالی را شکست می داد و حتی می توانست مدعی کسب مدال برنز باشد. در وزن 73- کیلوگرم محمد بریمانلو فوق العاده ظاهر شد و با پیروزی مقابل فیلیپین و قرقیزستان به نیمه نهایی رسید. بریمانلو در نیمه نهایی مقابل جودوکار کره جنوبی که یکی از بهترین های دنیا است عملکرد قابل قبولی داشت، اما متاسفانه باخت، او در بازی مقابل حریف کره شمالی این شکست را جبران کرد و به مدال برنز دست یافت.

منصوری در پاسخ به این سوال که آیا مولایی به دلیل ناداوری مدال طلا را از دست داد، تادامه می دهد: سعید سه حریف ابتدایی خود را ضربه فنی کرد و مقتدرانه به فینال رسید و در عین تعجب جودوکار قزاقستانی که هیچ تکنیکی در این بازی به نمایش نگذاشت با ناداوری برنده مسابقه فینال و مدال طلای این وزن شد. قطعا حق سعید مدال طلا بود، اما شاید قسمت این بود که به مدال نقره برسد. روی اخطار سوم مولایی اعتراضی ندارم، اما به نظر من اخطار اول و دوم اشتباه داده شد و متاسفانه این مدال را از چنگ مولایی درآوردند. بدون تردید سعید یکی از بهترین های دنیا است و در مسابقات آینده هم فرم ایده آل خود را حفظ می نماید.

سرمربی تیم ملی جودو در ادامه به ناکامی مجدد جواد محجوب در جاکارتا نیز اشاره نمود: با وجود اینکه محجوب در این دوره از رقابت ها به مدال نرسید، اما از نظر من یکی از بهترین سنگین وزن های دنیا است. می کنم محجوب لیاقت کسب مدال و حتی فینالیست شدن را داشت. این شکست دلیل نمی گردد که توانایی فنی او را نادیده بگیریم.

منصوری به انتقاداتی که از او می گردد واکنش نشان می دهد:منتقدین تا دیروز معتقد بودند محمد منصوری اصلا مربی نیست و دانش مربیگری ندارد، اما حالا که دو مدال در جاکارتا گرفتیم همانها می گویند اگر من از کنار تاتامی اخراج نمی شدم نتایج بهتری کسب می کردیم. اگر من مربی خوبی نیستم پس حضور یا عدم حضور من در کنار تاتامی نباید برای ورزشکار فرقی داشته باشد و اگر هم خوب هستم که دیگر حرفی باقی نمی ماند. واقعا برای طرز فکر برخی دوستان متاسف هستم که هرکاری می کنم دست به تخریب می زنند. مهم این است که جودو نتایج اسف بار دوره گذشته را جبران کرد و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

5، 450

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 8 آذر 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 32

به "منصوری: تاکتیک منتقدان برای تخریبم عوض گردیده!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منصوری: تاکتیک منتقدان برای تخریبم عوض گردیده!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید