مدیر باشگاه زاگرس اسلام آباد: با 400 میلیون تومان مسائل مان رفع می گردد، دلخوشی جوانان ما فقط هندبال است

به گزارش مجله سرگرمی، مدیر باشگاه زاگرس اسلام آباد غرب اظهار داشت مسائل تیم هندبال این باشگاه برای اعزام به کره جنوبی با حدود 400 میلیون تومان حل می گردد.

مدیر باشگاه زاگرس اسلام آباد: با 400 میلیون تومان مسائل مان رفع می گردد، دلخوشی جوانان ما فقط هندبال است

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

سجاد اعظم در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد اعلام انحلال و انصراف از حضور در جام باشگاه های آسیا گفت: پنج سال در هندبال فعالیت داریم و با کسب مقام های مختلف به این صندلی رسیدیم. همواره گفته ام استاندار کرمانشاه حمایت ویژه داشته و الان هم حمایت نموده است. مسابقات جام باشگاه ها در شرق آسیا است اگر مثل چند سال قبل در کشورهای عربی برگزار می شد، هزینه ها کمتر بود.

مدیر باشگاه زاگرس اسلام آباد غرب اضافه نمود: با حمایت استاندار و مدیر کل بلیت و ویزا گرفتیم پرواز ما دوشنبه 4 صبح است. لباس هم تهیه شده است. مشکل اصلی بحث اقتصادی برای اقامت در کره جنوبی است. طبق آنچه کره جنوبی اعلام نموده است، هزینه هر نفر روزانه 150 دلار است و جمعاً حدود 400 تا 420 میلیون تومان می گردد. قرار بود این مسائل حل گردد، ولی به دلیل مسائل اقتصادی کشور و ما، موضوع حل نشد و تصمیم بر انصراف و اعلام انحلال گرفتیم.

وی یادآور شد: استاندار این موضوع را پیگیری کرد ما حتی با دکتر سلطانی فر صحبت کردیم و قول دادند حمایت نمایند. فقط تا فردا وقت داریم. کمترین هزینه را کردیم دو مربی، دو بازیکن، پزشک و فیزوتراپ و همراهان تیم را حذف کردیم. فقط یک مربی و سرپرست همراه بازیکنان می بریم تا هزینه حداقل باشد.

اعظم توضیح داد: باشگاه قادر به پرداخت این هزینه ها نیست چون هم لیگ برتر را داریم و تا اینجا هم هزینه زیادی توسط باشگاه و اداره کل برای اعزام اجرا شده است.

مدیر باشگاه زاگرس اسلام آباد گفت: همه پیگیر هستند، پاکدل، رئیس فدراسیون، رحیمی، مدیر کل ورزش و جوانان استان و استاندار کرمانشاه در حال پیگیری هستند. این تیم اگر یک درصد اعزام گردد فارع از هر نتیجه، نماینده ایران و غرب کشور و نماینده هزاران جوان کرمانشاه است. مردم حتی تا مقابل خانه ما آمدند و برای آنها انحلال تیم سنگین است چرا که دلخوشی شان فقط هندبال است. امیدوارم تا فردا مساعدت و مسائل حل گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 461

به "مدیر باشگاه زاگرس اسلام آباد: با 400 میلیون تومان مسائل مان رفع می گردد، دلخوشی جوانان ما فقط هندبال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر باشگاه زاگرس اسلام آباد: با 400 میلیون تومان مسائل مان رفع می گردد، دلخوشی جوانان ما فقط هندبال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید