معرفی ظرفیت های شهر جهانی یزد در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری وصنایع وابسته

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد از حضور این استان در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته در تهران اطلاع داد.

معرفی ظرفیت های شهر جهانی یزد در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری وصنایع وابسته

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد، سید مصطفی فاطمی مدیرکل میراث فرهنگی استان در این خصوص گفت: استان یزد در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته که از بیست و سوم لغایت بیست و ششم بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد، حضوری متفاوت خواهد داشت.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد در ادامه اضافه کرد: یزد در شاخه های گردشگری الکترونیک، گردشگری سلامت، طبیعت گردی و بوم گردی، گردشگری غذا و گردشگری کودک در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

فاطمی با بیان اینکه شرکت های داخلی و خارجی زیادی در یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران حضور خواهند داشت، مطرح کرد: بازدید از این نمایشگاه فرصت بسیار مناسبی برای فعالان صنعت گردشگری است تا از این طریق با دانش روز این صنعت آشنا شوند و از طرفی زمینه ایجاد تعامل و جذب گردشگران فراهم گردد.

این مقام مسئول با اشاره به معرفی ظرفیت های ویژه استان، معرفی جشنواره ها و رویدادهای خاص و همچنین سوغات استان در این نمایشگاه گفت: توزیع اقلام تبلیغاتی و راهنمای گردشگری، برگزاری مسابقه یزدشناسی و... از جمله برنامه های معرفی میراث جهانی شهر تاریخی یزد در نمایشگاه بین المللی گردشگری، هتلداری و صنایع وابسته تهران است.

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته با سرفصل معرفی محصولات گردشگری و ظرفیت های بخش مختلف گردشگری کشور از 23 لغایت 26 بهمن ماه سالجاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 25 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 275

به "معرفی ظرفیت های شهر جهانی یزد در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری وصنایع وابسته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی ظرفیت های شهر جهانی یزد در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری وصنایع وابسته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید