معرفی شرکت هواپیمایی الاتحاد

به گزارش مجله سرگرمی، معرفی شرکت هواپیمایی الاتحاد

.

شرکت هواپیمایی الاتحاد یا ایرلاین اتحاد ایرویز (Etihad Airways) به عنوان دومین شرکت هواپیمایی امارات متحده عربی، در سال 2003 در شهر ابوظبی تأسیس شد. هواپیمایی الاتحاد به دلیل کیفیت بالای خدمات توانسته عنوان ششمین ایرلاین برتر دنیا را به خود اختصاص دهد. این شرکت دارای بیش از 120 فروند هواپیمای مدرن است که بیشتر آن ها را هواپیماهای بوئینگ و ایرباس تشکیل می دهند، در حال حاضر این شرکت هواپیمایی هر هفته حدود 1000 پرواز مستقیم به بیش از 120 مقصد در آفریقا، آسیای میانه، اروپا، استرالیا و آمریکای شمالی انجام می دهد. آژانس هواپیمایی خبرنگاران نیز تا به امروز چندین بار پیروز به کسب رتبه برتر فروش بلیط هواپیما از طرف شرکت هواپیمایی الاتحاد شده است. قبل از خرید بلیط هواپیما از این شرکت بهتر است با انواع کلاس های پروازی و خدماتی که در هر یک از آن ها ارائه می گردد آشنا شوید.

معرفی شرکت هواپیمایی الاتحاد

کلاس های پروازی هواپیمایی الاتحاد

اکونومی کلاس

در بخش خرید بلیط هواپیما، بخش اکونومی بیشترین متقاضی را دارد. این بخش شلوغ ترین قسمت هواپیما است که بیشتر مسافران در آن حضور دارند. صندلی های بخش اکونومی راحت هستند و دارای یک بالشت است و می توانید از فضای 70 سانتی متری خود استفاده کنید و صندلی را به شکل راحت تری قرار دهید تا کمی بیشتر استراحت کنید. در جلوی شما نیز یک مانیتور 10 اینچی با صفحه نمایشگر لمسی وجود دارد که در آن برنامه های سرگرمی فراوانی ارائه می شود، همچنین یک هدفون رایگان نیز به شما داده خواهد شد تا صدای مانیتور شما مزاحمتی برای اطرافیان ایجاد نکند.

با خرید بلیط هواپیما در این کلاس پروازی شما می توانید 30 کیلوگرم بار همراه داشته باشید و یک ساک دستی 7 کیلوگرمی به داخل هواپیما بیاورید.

بیزینس کلاس

در این کلاس بسته به نوع هواپیما حدود 30 صندلی وجود دارد. در این بخش شما حدوداً فضای خصوصی مناسبی خواهید داشت. دو صندلی کنار هم در هر بخش وجود دارد و شما می توانید با نفر کناری تان ارتباط برقرار کنید اما درعین حال می توانید فضای خصوصی خود را نیز داشته باشید و با صندلی های راهروی کناری 1.5 متر فاصله دارد. تمام صندلی ها نیز قابلیت تبدیل شدن به تخت خواب رادارند و شما با استفاده از بالشت و پتوی مناسب می توانید خوابی راحت را تجربه کنید. رو به روی شما نیز یک مانیتور لمسی وجود دارد که می توانید با استفاده از آن در طول سفر سرگرم شوید همچنین یک صفحه لمسی کوچک دیگر در کنار آن قرار گرفته است که اطلاعات سفر، مقصد و پخش موزیک را می توانید در آن ببینید و کنترل کنید.

شما در این کلاس پروازی می توانید 40 کیلوگرم بار همراه داشته باشید.

فرست کلاس

خدمات فرست کلاس این شرکت هوایی پس از خرید بلیط هواپیما از لیموزینی که به در خانه مسافر فرستاده می شود تا او را به فرودگاه بیاورد شروع می شود، البته فعلاً این کار فقط در 24 فرودگاه انجام می شود. سپس پس از استراحت در بخش ویژه فرودگاه شما وارد کابین فرست کلاس خود که کمتر از هتل پنج ستاره نیست، می شوید. در لحظه ورود با یک حوله گرم، نوشیدنی، چند عدد خرما و یک نامه خوش آمد گویی از شما استقبال خواهد کرد. شما در کابین خصوصی خود با صندلی های چرمی و یک کیف کوچک ولی کامل از کرم ها، لوازم آرایشی و بهداشتی که برای شما قرار داده اند، روبه رو خواهید شد، می توانید درب کشویی کابین خود را به راحتی ببندید تاکسی در طول پرواز مزاحم شما نشود. شما در کابینتان یک تلویزیون بزرگ در اختیاردارید که با 3 دوربین زنده جهت حرکت و هواپیما را به شما نشان می دهد. همچنین به بازی ها، فیلم و وسایل سرگرم کننده دیگر نیز دسترسی دارید.

میزان بار مجاز در بخش فرست کلاس حداکثر 40 کیلوگرم است.

منبع: ستاره ونک
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 715

به "معرفی شرکت هواپیمایی الاتحاد" امتیاز دهید

1 کاربر به "معرفی شرکت هواپیمایی الاتحاد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی شرکت هواپیمایی الاتحاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید