معادله پیچیده خط حمله در پرسپولیس

به گزارش مجله سرگرمی، پرسپولیس با حمایت هوادارانش سالهای اخیر را با موفقیت پشت سر گذاشته و توانسته بهترین نتایج را کسب کند. این نتایج خوب سرخ پوشان حتی به لیگ برتر کشورمان هم محدود نشد و حضور این تیم در فینال لیگ قهرمانان آسیا نقطه عطفی در نتایج این تیم در سالهای اخیر بود. پرسپولیس نشان داد که هم در بعد مدیریتی و هم در بعد فنی عملکرد خوبی اجرا شده و نتیجه ای که این تیم در طول چند سال اخیر کسب کرد، در واقع ثمره عملکرد خوب مدیریتی و کادر فنی و بازیکنان بود. اما در طول چند سال اخیر هر چند این تیم در خط حمله مشکل گلزنی نداشته و در باز کردن دروازه حریفان تعللی نداشته است، اما همواره موضوع جذب بازیکنان مهاجم برای پرسپولیس یکی از پر حاشیه ترین موضوعات بوده است. از جذب مهدی طارمی و جدایی این بازیکن گرفته تا جذب بهترین گلزن پیکان یعنی گادوین منشا، از حاشیه های جذب مهاجمان خارجی تا بازی ندادن به آنها گرفته تا زمزمه های جذب مجدد بازیکن مهاجم خارجی، بیشترین حواشی را برای پرسپولیس داشته است.

معادله پیچیده خط حمله در پرسپولیس

بعداز خاتمه محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات، باز هم اولین موضوع جذب مهاجم برای این تیم بود که سرو صدای زیادی به پا کرد. با وجود اینکه مهاجمانی مانند علیپور و منشاء را نمی تواند در جمع مهاجمان ناکام گذاشت، اما اولین چیزی که پرسپولیسی ها بعد از برطرف محرومیت از نقل و انتقالات به دنبال آن بودند، بحث جذب مهاجم بود. در همین روزها صحبت جدی در باره بازگشت مهدی طارمی به پرسپولیس به گوش می رسد و البته بعداز آن صحبت از جذب قوچان نژاد مهاجم سابق تیم ملی کشورمان به میان آمد تا پرسپولیسی نشان دهند به شدت به دنبال جذب مهاجم هستند.

بعد از اینکه ایرج عرب بیان کرد که پیشنهاد رضا قوچان نژاد به پرسپولیس غیر متعارف بوده فاضلی مدیر برنامه های این بازیکن بیان کرد که رقمی به پرسپولیسی ها پیشنهاد نشده است و با این شرایط به نظر می رسد حضور مهاجم سابق تیم ملی فوتبال کشورمان در جمع سرخ پوشان منتفی شده است. در همین رابطه برانکو سرمربی پرسپولیس به مسئولان باشگاهش اعلام نموده اگر حضور قوچان نژاد در پرسپولیس منتفی شده او با چند مهاجم خارجی در کرواسی مذاکره کند تا در صورت رسیدن به توافق های نسبی، یک مهاجم خارجی به پرسپولیس اضافه گردد. برانکو که این روزها برای سپری کردن تعطیلات به کرواسی رفته آخر هفته راهی تهران خواهد شد و قرار است مهاجم بعدی تیمش را خودش به مسئولان باشگاه معرفی کند.

هر چند هنوز برعکس رضا قوچان نژاد که احتمالاً پرسپولیس قیدش را زده است، مهدی طارمی همچنان شانس حضور مجدد در پرسپولیس را دارد، اما باید به این نکته اشاره نمود که برانکو ایوانکوویچ سرمربی موفق پرسپولیسی ها همچنان بدش نمی آید مهاجم خارجی به خدمت بگیرد و حاشیه های تیمش را بابت به خدمت دریافت مجدد مهدی طارمی به حداقل برساند. این در حالی است که پرسپولیس بابت به خدمت دریافت مهاجمان خارجی از جمله گولیچ و ... هم کم حاشیه نداشته است. بعداز گذشت یکی دو سال هنوز تعیین نشده است که چرا برانکو به این بازیکنان بازی نداد تا جذب این بازیکنان به پاشنه آشیل دوران مدیریتی طاهری تبدیل نگردد. علی اکبرطاهری همچنان اصرار دارد که مهاجمان خارجی خوبی برای پرسپولیس جذب شده بود و حتی برانکو در جذب آنها نقش داشته است، اما تعیین نشد که چرا سرمربی پرسپولیس هیچ وقت به آنها بازی نداد. حالا در روزهای که پرسپولیس و برانکو بازهم برای انتخاب مهاجم تیم در تقلا هستند، باز هم معادله پیچیده جذب مهاجم سرراه پرسپولیسی ها است. به نظر می رسد مهاجمان پرسپولیس بایستی با نظر مثبت سرمربی انتخاب شوند، تا مشکل سالهای گذشته در این تیم باز هم تکرار نگردد.

11

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 26 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 122

به "معادله پیچیده خط حمله در پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معادله پیچیده خط حمله در پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید