مصرف دخانیات در قهوه خانه و قلیان سراها ممنوع ماند

به گزارش مجله سرگرمی، طرح یک فوریتی استفساریه تبصره 1 ماده 13 قانون جامع کنترل و مبارزه ملی با مصرف دخانیات از دستور کار خارج شد.

مصرف دخانیات در قهوه خانه و قلیان سراها ممنوع ماند

جهت دریافت اجرای روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، با پیگیری های وزیر بهداشت، کوشش های معاونت حقوقی و امور مجلس و معاونت بهداشت این وزارتخانه، طرح یک فوریتی استفساریه تبصره 1 ماده 13 قانون جامع کنترل و مبارزه ملی با مصرف دخانیات که اخیرا در مجلس شورای اسلامی در دستور صحن علنی قرار گرفته بود به دلیل ایرادات وارده از دستور کار خارج شد.

بر اساس قانون جامع کنترل و مبارزه ملی با دخانیات، عرضه و استعمال مواد دخانی در اماکن عمومی ممنوع است. اما استفساریه کوشش داشت تا به بهانه اشتغال، کارآفرینی و رونق کسب و کار، قهوه خانه ها و قلیان سرا ها که همگی از اماکن عمومی هستند و بر اساس این قانون عرضه مواد دخانی در آن ها ممنوع است را از شمول قانون مذکور خارج کند. بر این اساس عملا مجوزی رسمی و قانونی برای عرضه دخانیات در همه قهوه خانه ها و قلیان سرا ها صادر می شد.

طرح مذکور، روز گذشته 25 آذر 98 در دستور کار صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرار گرفته بود که با اقدامات انجام شده از دستور کار صحن خارج شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 640

به "مصرف دخانیات در قهوه خانه و قلیان سراها ممنوع ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصرف دخانیات در قهوه خانه و قلیان سراها ممنوع ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید