تور کانادا: مشاغل برتر حوزه فناوری در کانادا در 2020

به گزارش مجله سرگرمی، پیش بینی مشاغل برتر حوزه فناوری در کانادا در سال 2020

درحالیکه کارشناسان شروع به پیش بینی منظره بخش های مختلف کار در سال نو نموده اند، تقاضای بالایی برای استعدادهای فنی در کانادا در سال 2020 هم شروع شده است. کمبود نیروی کار در بازار کار در حوزه فناوری، برنامه های مهاجرتی بریتیش کلمبیا و انتاریو را به کوشش برای استخدام نیروی کار در این حوزه واداشته است.

تور کانادا: مشاغل برتر حوزه فناوری در کانادا در 2020

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

در سال 2019، برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا، پایلوت فناوری خود را تا ژوئن سال 2020 تمدید کرد، و برنامه مهاجرت استانی انتاریو هم، برگزاری پذیرش ها را برای متقاضیان مهاجرت که دارای سابقه کار در حوزه فناوری هستند، به طور ویژه شروع کرد.

پاتریک پولین، ریاست بخش کارمندان Randstad کانادا، به CIC News اعلام نمود: در حال حاضر نیروی کار ماهر برای این موقعیت های شغلی وجود ندارد. واقعا با کمبود نیروی کار روبرویم. وی بعلاوه بیان نمود: مطئناً داشتن مهاجرانی که این مشاغل را بر عهده بگیرند، سرمایه ای کلیدی به تعداد می رود. این مسئله بسیار مهم است.

Randstad Canada، یک شرکت مشاوره منابع انسانی، پیش بینی های خود را برای سال 2020 در حوزه مشاغل مورد احتیاج حوزه فناوری و بعلاوه مهارت های مورد احتیاج و حقوق ها در کانادا منتشر نموده است.

گفتنی است حوزه فناوری بعضی از رقابتی ترین حقوق ها را در کانادا عرضه می نماید. در سال 2020 میانه حقوق سالیانه در این حوزه، 81،750 دلار تخمین زده می گردد.

انتظار می رود افراد کم عایدی شاغل در این حوزه، سالیانه به طور میانه 55،000 دلار حقوق دریافت نمایند. حقوق افراد با عایدیهای بالا در این حوزه هم ممکن است سالیانه به 140،000 دلار برسد.

استعدادهای حوزه فناوری در مراکز اصلی شهری مانند تورنتو، مونترال و ونکوور بسیار مورد توجه هستند.

صفحه اینترنتی Randstad اعلام نمود: در صورت داشتن مهارت های فناوری (به ویژه توانایی برنامه نویسی به زبان های رایج مانند جاوا، پایتون و زبان های مختلف C-based) به راحتی می توانید کارفرمایان خود را در بسیاری از بزرگترین شهرهای کانادا بیابید.

مشاغل حوزه فناوری مورد احتیاج در کانادا

طبق گفته Randstad، انتظار می رود 8 موقعیت شغلی زیر در کانادا بسیار مورد اقبال قرار گیرند:

1. برنامه نویسان و توسعه دهندگان

توسعه دهندگان حرفه ای با مهارت های فرانت اند و بک اند مورد توجه ویژه هستند، گرچه برای مهارت های برنامه نویسی و کدگذاری در هرجایی تقاضای زیادی وجود دارد. کارفرمایان با آگاهی از زبان های برنامه نویسی مانند جاوا، پایتون و NET در پی توسعه دهندگان ماهر هستند.

2. مدیران پروژه IT

تقاضا برای این موقعیت شغلی از سال گذشته در کانادا افزایش یافته است. کارفرمایان در پی دارندگان مهارت های مدیریت پروژه به ویژه در PMP، PMI یا متخصصان تصدیق شده Agile هستند.

3. تحلیل گران تضمین کیفیت

این صندلی شغلی هم از مشاغلی است که انتظار می رود در سال تازه تقاضا برای آن بالا باشد. تحلیل گران تضمین کیفیت، کاربر پسند بودن و بی نقص بودن نرم افزارها را تضمین می نمایند.

4. تحلیل گران داده

تحلیل گران داده انبوه اطلاعات خامی را که شرکت ها برای راه اندازی کسب و کار خود جمع آوری می نمایند، تبدیل به دانشی تازه می نمایند تا با استفاده از آن مدیران بتوانند تصمیمات مناسب تری اتخاذ نمایند. از آنجاییکه کسب و کارها به طور فزاینده ای بر داده ها متکی اند، انتظار می رود تقاضا برای این موقعیت شغلی هم افزایش یابد.

5. تحلیل گران مشاغل IT

در امسال برای تحلیل گرانی که در حوزه فناوری و تجزیه و تحلیل نرم افزار تخصص دارند، تقاضای بالایی وجود دارد. وظیفه صاحبان این مشاغل شکل دادن و بهینه سازی سیستم های کسب و کار و نرم افزارها برای کارآمدی مؤثر آن ها می باشد.

6. مهندسان ارشد نرم افزار

تقاضا برای مهارت های برنامه نویسی و توسعه دهندگان به ویژه در سطح ارشد، بسیار زیاد است. Randstad اظهار کرد: کارفرمایان به جای استخدام و ارتقای مهندسین نرم افزار میانه و تازه کار خود، در پی متقاضیانی هستند که در حال حاضر تجربه بالایی دارند.

7. مدیران شبکه

مدیران شبکه تضمین می نمایند که همه چیز برای کارمندان و مشتریان، به سهولت اجرا می گردد. مدیران شبکه بر شبکه IT کارفرمایان و تنظیمات آن نظارت نموده و سرورها و تجهیزات شبکه را مدیریت می نمایند.

8. متخصصان پشتیبانی فنی

انتظار می رود امسال تقاضا برای افراد ماهر در زمینه پشتیبانی مشتری افزایش یابد. مادامیکه تکنولوژی در زندگی روزمره رواج بیشتری می یابد، احتیاج به متخصصان توانا در یاری و پشتیبانی از کسب و کارها و مشتریانی که با مسائل فنی، سخت افزاری و یا نرم افزاری روبرو اند هم رو به رجحان است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مشاغل پرعایدی در کانادا می توانید به بخش 10 شغل پرعایدی برای مهاجران در کانادا مراجعه نمایید.

منبع: موسسه کانادایی جی اس آی
انتشار: 3 مرداد 1400 بروزرسانی: 3 مرداد 1400 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1736

به "تور کانادا: مشاغل برتر حوزه فناوری در کانادا در 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور کانادا: مشاغل برتر حوزه فناوری در کانادا در 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید