مسابقه مافیا، تمرین شناخت دروغگو

به گزارش مجله سرگرمی، راوی باید مراقب رفتار و حرکت بدن و چهره باشد تا آدم هایی که حرفه ای هستند از راوی حقیقتی را دریافت نکنند. من باید سعی می کردم حرکت چشمم چیزی را لو ندهد.

مسابقه مافیا، تمرین شناخت دروغگو

علیرام نورایی با اشاره به استرس اولیه اش برای قبول اجرای مسابقه تلویزیونی شهروند و مافیا بیان نمود که قرار نیست مجری باشد و حتی نمی خواهد در آینده به عنوان مجری-بازیگر شناخته گردد.

علیرام نورایی بازیگر سینما و تلویزیون که این روز ها در مقام مجری، مسابقه تلویزیونی شهروند و مافیا را روی آنتن شبکه سلامت دارد، در گفت: وگو با مهر درباره این تجربه تازه خود شرح داد: من خود را مجری نمی دانم بلکه یک بازیگر هستم و دغدغه هایم در عرصه بازیگری است و در این سال ها کوشش نموده ام خود را در همین زمینه حفظ وبتوانم پیشرفت کنم.

نورایی که در سریال های مختلفی در نقش های جاسوسی و پلیسی ظاهر شده است، درباره حضورش در فضای رازآلود مافیا با یاری آن نقش ها بیان نمود: مافیا پر از رمز و راز است، تک تک آدم ها نقاب به صورت دارند و راوی مطلع به تمام اتفاقات است.

راوی باید مراقب رفتار و حرکت بدن و چهره باشد تا آدم هایی که حرفه ای هستند از راوی حقیقتی را دریافت نکنند. من باید سعی می کردم حرکت چشمم چیزی را لو ندهد. نهایت سعی من این بود که کمترین تاثیر را در روال طبیعی بازی داشته باشم. از این حیث که نقش های مرموز زیاد بازی کردم، فکر می کنم خیلی یاری کننده بود.

برای خودم خیلی چالش برانگیز بود که در این مسابقه در برابر کسانی که همه حرفه ای و دنبال یک آتو بودند چگونه باید رفتار کنم و خدا را شکر می کنم سوتی و اشتباهی در این زمینه مرتکب نشدم.

وی در پاسخ به این سوال که مافیا چه همخوانی با فرهنگ ایرانیان و به ویژه منتقدانی که معتقد هستند دروغ را آموزش می دهد، دارد، بیان نمود: من چندان سواد علم روان شناسی ندارم، اما با این مخالف هستم که مافیا اقناع و آموزش دروغ گفتن است، چرا که ما طرف دیگر مسئله را نگاه نمی کنیم که شناخت دروغگو را آموزش می دهد.

منبع: روزنامه خراسان

منبع: فرادید
انتشار: 19 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1039

به "مسابقه مافیا، تمرین شناخت دروغگو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقه مافیا، تمرین شناخت دروغگو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید