مزایای خرید بلیط هواپیما چارتر و لحظه آخری

به گزارش مجله سرگرمی، قیمت بلیط هواپیما قسمت زیادی از هزینه های #سفر را شامل می گردد، در این مطلب از مزایای خرید بلیط هواپیما چارتری و لحظه آخری به صورت کامل آگاه می شوید.

مزایای خرید بلیط هواپیما چارتر و لحظه آخری

اگر اهل سفر و گردشگری باشید حتما می دانید که یکی از راه های مدیریت هزینه های سفر انتخاب بلیط هواپیما مقرون به صرفه قیمت است، چرا که قیمت بلیط هواپیما قسمت زیادی از هزینه های سفر را شامل می گردد. یکی از راه های خرید مقرون به صرفه بلیط هواپیما انتخاب پرواز چارتری یا لحظه آخری است. در این مطلب از دنیای سفر با ما همراه باشید تا از مزایای خرید بلیط هواپیما چارتری و لحظه آخری به صورت کامل آگاه شوید و در ادامه معتبر ترین و مقرون به صرفه ترین مرجع خرید بلیط هواپیما را بشناسید.

بلیط چارتر

اولین و مهم ترین نکته ای که برای خرید مقرون به صرفه ترین بلیط چارتر هم برای پروازهای داخلی و هم پروازهای خارجی باید به آن دقت کنید، زمان خرید بلیط است. به طور کلی در زمان های کم سفر سال هنگامی که به زمان پرواز نزدیک می شویم قیمت بلیط هواپیما چارتر مقرون به صرفه تر می گردد، چون ممکن است تمام ظرفیت جایگاه های چارتر پر نگردد و چارتر نماینده برای اینکه ضرر خود را به حداقل برساند بلیط هواپیما مقرون به صرفه چارتر را در اختیار مشتریان قرار می دهد. این نوع بلیط در واقع همان بلیط لحظه آخری چارتر است. اما عکس این امر زمانی اتفاق می افتد که بخواهید در زمان های پرتردد سال مانند تعطیلات تابستان یا عید نوروز به مسافرت بروید. در این مواقع با توجه به تقاضا بالای مسافران برای خرید بلیط هواپیما، قیمت بلیط چارتری هواپیما افزایش می یابد و ممکن است از قیمت بلیط سیستمی هواپیما هم بیشتر گردد. معمولا برترین زمان برای خرید پرواز چارتری مقرون به صرفه، اسفند ماه و بعد از تعطیلات نوروز است.

بلیط لحظه آخری

در واقع بلیط هواپیما لحظه آخری بلیطی است که بر روی پروازهای چارتر ارائه می گردد. گاهی نیز پیش می آید که آژانس چارتر نماینده پیروز به فروش تمامی بلیط ها نمی گردد. به همین علت تصمیم به فروش بلیط ها به صورت نرخ لحظه آخری می نماید. در فروش بلیط لحظه آخری هواپیما چارترنماینده ظرفیت به جامانده را با در نظر گرفتن تخفیف بر روی بلیط های چارتر به فروش می رساند. به این ترتیب قیمت بلیط لحظه آخری از قیمت بلیط چارتر و قیمت بلیط سیستمی مقرون به صرفه تر خواهد شد.

زمان فروش بلیط هواپیما لحظه آخری به زمان پرواز بسیار نزدیک است. از این رو انتخاب پرواز لحظه آخری بیشتر مناسب کسانی است که برنامه ریزی دقیقی برای سفر خود ندارند و می توانند هر لحظه آماده سفر باشند. به صورت کلی مقرون به صرفه ترین بلیط لحظه آخری را در زمان های کم سفر سال و زمان هایی که به ساعت پرواز بسیار نزدیک هستند می توانید پیدا کنید. در زمان های پرتردد سال و تعطیلات ممکن است حتی قیمت بلیط لحظه آخری هواپیما از نرخ بلیط سیستمی هم بیشتر گردد. بلیط لحظه آخری چارتر فقط در مسیرهای پرتردد وجود دارد.

مزیت بلیط چارتری و لحظه آخری

مهم ترین مزیت خرید بلیط هواپیما لحظه آخری و بلیط چارتری صرفه جویی در هزینه است. تقریبا برای بیشتر افراد موضوع مدیریت هزینه های سفر از اهمیت بالایی برخوردار است. به صورت کلی بلیط لحظه آخری در مقایسه با سایر بلیط ها دارای قیمت کمتری بوده و یاری زیادی در ذخیره بودجه فرد می نماید. البته خرید بلیط لحظه آخری مقرون به صرفه قیمت در برخی مواقع تبدیل به چالش خواهد شد چرا که قیمت آن به تقاضای مسافران ارتباط مستقیمی دارد. اما با استفاده از سامانه های خرید معتبر و جامع مثل فلای تودی می توانید از تمامی بلیط های مقرون به صرفه قیمت و لحظه آخری خبردار شوید و در برترین زمان خرید خود را انجام دهید.

چگونه بلیط چارتر و لحظه آخری را با برترین قیمت بخریم؟

وب سایت های خرید بلیط هواپیما چارتر، انتخاب گسترده ای را از میان پروازهای چارتر در اختیار مسافران قرار می دهند و خرید اینترنتی بلیط هواپیما چارتر و لحظه آخری را برای مسافران عزیز راحت می نمایند. در ایامی به جز ایام تعطیل، هر چه به تاریخ پرواز نزدیک تر شویم نرخ بلیط لحظه آخری مقرون به صرفه تر می گردد. به صورت کلی با مشاهده فرایند تغییر بلیط ها و چک کردن قیمت آن در روزهای متوالی می توان نسبت به نرخ حدودی بلیط لحظه آخری آگاهی پیدا کرد.

برای خرید پرواز چارتر از سایت های فروش بلیط هواپیما، کافی است پرواز مورد نظر خود و تاریخ سفر را در سایت جستجو کنید. در صفحه نتایج جستجو، لیستی از تمامی پروازهای موجود از مقرون به صرفه ترین به گران ترین برای شما به نمایش در می آید. در کنار پروازهایی که به صورت چارتر ارائه می شوند، می توانید برچسب چارتر را ببینید. به این صورت می توانید با مقایسه قیمت ها و در کوتاه ترین زمان، اقدام به رزرو بلیط هواپیما چارتر و یا لحظه آخری کنید.

می توانید با استفاده از فیلترهای موجود مثل انتخاب نوع پرواز سیستمی یا چارتری، نوع ایرلاین و نمودار حداقل و حدبیشتر قیمتی، راحت تر به بلیط مورد نظرتان دسترسی پیدا کنید.

منبع: دنیای سفر
انتشار: 25 بهمن 1400 بروزرسانی: 25 بهمن 1400 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1963

به "مزایای خرید بلیط هواپیما چارتر و لحظه آخری" امتیاز دهید

1 کاربر به "مزایای خرید بلیط هواپیما چارتر و لحظه آخری" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مزایای خرید بلیط هواپیما چارتر و لحظه آخری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید