محمدی راد: بگو مگوهای زیر تور هم نمک والیبال است

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم والیبال سپاهان اصفهان گفت: از بازیکنانم تشکر می کنم چون با شکست دادن سایپا کار بزرگی کردند.

محمدی راد: بگو مگوهای زیر تور هم نمک والیبال است

به گزارش خبرنگاران، رحمان محمدی راد سرمربی تیم والیبال سپاهان اصفهان پس از برد مقابل سایپا تهران گفت: جا دارد خسته نباشید بگویم به بازیکنانم و خیلی خوشحالم چون بعد از یک باخت عکس العمل خوبی داشتیم و بازی بزرگی را بریدم. امروز مقابل استادم (ناصر شهنازی) درس پس دادم.

او اضافه نمود: مجموعه سایپا را شکست دادن کار بزرگی است چون از بازیکن و افراد بزرگی استفاده می کند. باید از همه عوامل باشگاه سپاهان تشکر کنیم.

محمدی راد ادامه داد: با سرویس خوب نظم تیمی سایپا را بهم زدیم اما در ست سوم با تغییراتی که انجام دادند کار سخت شد. با شروع ست چهارم تمرکز خود را دوباره به دست آورده و حریف را تحت فشار گذاشتیم.

او درباره لیز بودن کف پوش خانه والیبال تهران نیز اظهار کرد: به نظر میرسد که زمین لیز است و بازیکنان خیلی راحت در این زمین جا به جا نمی شوند و استاندارد کافی ندارد.

سرمربی تیم والیبال سپاهان اصفهان درباره اعتراضات به داوری بازی نیز گفت: به نظرم چند اختلاف نظر وجود داشت و من فکر می کنم این همیشگی است، اما به ضرر تنها یک تیم نبود و عادی است. بگو مگوهای زیر تور هم نمک والیبال است و در این دیدار شدت زیادی نداشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 564

به "محمدی راد: بگو مگوهای زیر تور هم نمک والیبال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدی راد: بگو مگوهای زیر تور هم نمک والیبال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید