لوپتگی: این تساوی بیشتر به نفع ایتالیا بود

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی جوان تیم ملی اسپانیا از نتیجه کسب شده برابر ایتالیا که در تورین به دست آمد راضی است ولی معتقد است ماتادورها می توانستند به 3 امتیاز برسند.

لوپتگی: این تساوی بیشتر به نفع ایتالیا بود

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، در ادامه رقابت های انتخابی جام جهانی در قاره اروپا و در حساس ترین بازی دو تیم ایتالیا و اسپانیا برابر هم به میدان رفتند که این بازی با تساوی یک بر یک به انتها رسید تا دو تیم به تقسیم امتیازات بسنده نمایند.

یولن لوپتگی سرمربی اسپانیا بعد از این دیدار در نشست حبری خود گفت: از اینکه نتوانستیم پیروز این دیدار باشیم ناراحتم. می توانستیم برنده شویم و به 3 امتیاز بازی برسیم. فکر می کنم ایتالیا خیلی با این تساوی خرسند باشد. در واقع این تساوی بیشتر به سود ایتالیا است. بازیکنانم انگیزه زیادی برابر برد داشتنند و در خانه حریف بازی بهتری را نیز به نمایش گذاشتند. باید این را در نظر بگیریم که ایتالیا همواره تیم قدرتمندی است و توانایی بازگشت به جریان بازی را دارد. زدن یک گل برابر آنها نتیجه کافی برای ما نمی تواند باشد. آن ها در نیمه دوم به بازی مستقیم روی آوردند و در نیمه اول ما تیم برتر میدان بودیم . نمی خواستم خیلی از بازیکنانم را از دست بدهم. این که ایتالیا بازی مستقیم را در دستور کار خود قرار داد باعث شد خطاهای زیادی در مسابقه ببینیم و خیلی از بازیکنان دو تیم اخطار گرفتند. دوست نداشتم بازیکنی محروم گردد و شاید همین باعث شد ریسک نکنیم. الان باید خیلی سریع برای بازی آینده آماده شویم. مساوی نتیجه بدی نبود چون هنوز راه زیادی تا انتها مرحله گروهی باقی مانده است.

او در ادامه گفت: بازیکنان بسیار خوبی دارند و در سال های اخیر به عنوان یک تیم عملکردی بسیار خوب و پرتلاش ارائه داده اند. آن ها مدت هاست که یک راه را ادامه می دهند و فکر نمی کنم تغییر مربی تاثیری منفی بر روی ایتالیا بگذارد. تفکرات ونتورا و کونته در تیم ملی ایتالیا تقریبا یکسان است. باید با این یک امتیاز کنار بیاییم. الان باید تمام تمرکز خودمان را روی بازی با آلبانی قرار دهیم. آنها تیم خوبی هستند و بی جهت در صدر قرار نگرفتند و باید تمام کیفیت خود را در بازی نشان دهیم تا بتوانیم آنها را شکست دهیم.

سرمربی اسپانیا در انتها درباره نقدها از راموس گفت: من خیلی به نقدها وابسته نیستم. به نظرم بازیکنانی مثل سرخیو راموس هستند که صحبت هایی که در موردشان انجام می گردد، روی آنها تأثیر زیادی نمی گذارد. من شخصاً در جریان این نقدها نیستم و به نظرم راموس فصل خوبی را سپری می نماید.

اسپانیا باید در بازی بعدی خود برابر آلبانی قرار بگیرد. آلبانی اکنون با 6 امتیاز از دو دیدار در صدر جدول گروه خود واقع شده است و اسپانیا و ایتالیا با 4 امتیاز در رده های دوم و سوم قرار دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 549

به "لوپتگی: این تساوی بیشتر به نفع ایتالیا بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوپتگی: این تساوی بیشتر به نفع ایتالیا بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید