طوفان به شبکه برق رسانی استان بوشهر خسارت وارد کرد

به گزارش مجله سرگرمی، نادر تمیمی در گفت وگو با خبرنگاران گفت: در روزهای گذشته شاهد بارش های خوبی در نقاط مختلف استان بوشهر بودیم که با توجه به شدت بارش ها موجب بروز خسارت هایی به شبکه و تاسیسات برق در برخی نقاط استان بوشهر شد.

طوفان به شبکه برق رسانی استان بوشهر خسارت وارد کرد

وی با اشاره به وقوع بیشترین میزان بارش در شهرستان های دیلم، گناوه و بوشهر اضافه نمود: در شهرستان دیلم 2.5 کیلومتر شبکه فشار متوسط تخریب شد که بلافاصله نسبت به نصب پایه جدید و مانور شبکه اقدام شد.

سرپرست شرکت توزیع برق استان بوشهر از آنالیز وضعیت و میزان خسارت های وارد شده در نقاط مختلف استان بوشهر اطلاع داد و اعلام نمود: در سریع ترین زمان نسبت به ترمیم شبکه و برق رسانی به مشترکین اقدام شد.

وی با اشاره به نقش محوری مرکز کنترل دیسپاچینگ در حفظ و پایداری شبکه توزیع بیان نمود: مرکز کنترل دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، آماده مقابله با هرگونه بحران احتمالی در زمان بارندگی ها است.

تمیمی با بیان اینکه کوشش می گردد تا در کمترین زمان ممکن اقدام به عیب یابی شبکه در کنار برطرف خرابی ها و برق دار کردن مشترکین انجام گردد، اضافه نمود: برای عملکرد مناسب در زمان بارش ها گروه های عملیاتی مدیریت های برق شهرستان ها و سایر واحدها سازماندهی شده است.

وی از تمرکز زدایی انبارها، ساختمان ها و تاسیسات در شبکه های توزیع برق استان اطلاع داد و اضافه نمود: برای افزایش میزان آمادگی مقابله با شرایط بحرانی، با پیش بینی ریسک خطر و بهنگام ساختن آن ها اقدامات لازم اجرا شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 فروردین 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 96

به "طوفان به شبکه برق رسانی استان بوشهر خسارت وارد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طوفان به شبکه برق رسانی استان بوشهر خسارت وارد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید