طرز تهیه رپ صبحانه با طعم شکلات، موز و توت فرنگی

به گزارش مجله سرگرمی، صبحانه هایی مانند پنکیک، وافل و رپ در ترکیب با شکلات، کره های مغزیجات و میوه ها، یک صبحانه بسیار خوشمزه و البته مقوی هستند که آغاز خوبی برای یک روز طولانی محسوب می شوند و انرژی شما را افزایش می دهند. برای میل کردن چنین صبحانه وسوسه کننده ای لازم نیست زمان زیادی برای تهیه صرف کنید یا زحمت رفتن به کافه ای را بکشید؛ در این مطلب از مطالب آموزش آشپری تصویری خبرنگاران مگ ما طرز تهیه رپ صبحانه را به شما آموزش می دهیم که تنها چند دقیقه زمان برای تهیه آن احتیاج دارید و نتیجه عالی و لذیذ خواهد بود.

طرز تهیه رپ صبحانه با طعم شکلات، موز و توت فرنگی

رپ صبحانه

ساندویچ رپ یک نوع ساندویچ است که از نان گرد پیچیده شده دور یکسری مواد تهیه می گردد. اگر در پی یک صبحانه سریع و راحت و در عین حال خوشمزه هستید، رپ صبحانه برترین گزینه است.

مواد لازم

  • نان تافتون: یک عدد
  • موز: یک عدد
  • توت فرنگی: 3 عدد
  • کره بادام زمینی: 2 قاشق غذاخوری
  • شکلات صبحانه: 2 قاشق غذاخوری
  • فندق: به مقدار دلخواه

طرز تهیه رپ صبحانه

1.

برای آماده کردن رپ صبحانه ابتدا نان تافتون را روی یک سطح قرار می دهیم و یک شکاف از مرکز به لبه نان می زنیم. با این کار 4 ربع برای قرار دادن تاپینگ های مورد علاقه ما باقی می ماند.

2.

بعد از اینکه نان را برش زدیم، همچون تصویر روی یک ربع نان شکلات صبحانه و فندق خرد شده می ریزیم، در ربع بعدی موز حلقه شده، در قسمت بعدی کره بادام زمینی و در آخر توت فرنگی خرد شده.

3.

در این مرحله بعد از اینکه نان را با تاپینگ های مورد نظر پر کردیم، یک سمت نان را روی ربع بالایی قرار می دهیم.

4.

حال مطابق تصویر،ربع دوم نان را روی ربع سوم و ربع سوم را روی ربع چهارم نان قرار می دهیم. در این مرحله رپ صبحانه مجذوب نماینده ما آماده است. می توانید آن را با انواع میوه ها و سس شکلات سرو کنید.

-

خبرنگاران مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب عایدی و مشهور شدن استعدادهای فراوری محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای خبرنگاران در استاندارد حرفه ای محتوا و تصویر دارند. افراد حاضر در پروژه تَلِنت، با ساختن ویدیو برای خبرنگاران، به طور مستقیم از خبرنگاران کسب عایدی می نمایند.

خبرنگاران به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه ای دارند، فراهم می نماید. اگر فکر می کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به خبرنگاران مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 تیر 1401 بروزرسانی: 15 تیر 1401 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 2088

به "طرز تهیه رپ صبحانه با طعم شکلات، موز و توت فرنگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه رپ صبحانه با طعم شکلات، موز و توت فرنگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید