صندوق حمایت از دانشجویان آسیب دیده از کرونا در دانشگاه علم و فرهنگ ایجاد شد

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس دانشگاه علم و فرهنگ گفت: سلامت جسمی و بهداشت روانی دانشجویان اهمیت زیادی دارد به همین منظور دانشگاه علم و فرهنگ صندوق ویژه حمایت از دانشجویان آسیب دیده از کووید 19 را تاسیس کرد.

صندوق حمایت از دانشجویان آسیب دیده از کرونا در دانشگاه علم و فرهنگ ایجاد شد

از پروفایل اینستاگرام بهروز ازند دیدن نمایید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه علم و فرهنگ، سید سعید هاشمی رئیس دانشگاه علم و فرهنگ با اشاره به تاسیس صندوق ویژه حمایت از دانشجویان آسیب دیده از کرونا در دانشگاه علم و فرهنگ گفت: به منظور حمایت از دانشجویانی که تحت تاثیر تبعات منفی مالی شیوع بیماری کرونا قرار گرفته اند، صندوق ویژه حمایت از دانشجویان آسیب دیده از کووید19 در این دانشگاه تاسیس شده است.

وی با تاکید بر لزوم توجه به حواشی مالی ایجاد شده توسط این بیماری اظهار کرد: سلامت جسمی و بهداشت روانی دانشجویان و خانواده های آنان اهمیت زیادی دارد و از این رو علاوه بر تمهیداتی که در جهت تسهیل فرایند امور آموزشی نیمسال جاری اندیشیده و اعلام شد، به منظور جلوگیری از مسائل احتمالی مالی دانشجویان و فشار مالی به خانواده های آسیب پذیر، صندوق ویژه حمایت از دانشجویان آسیب دیده از کرونا در این دانشگاه تشکیل شده است.

رئیس دانشگاه علم و فرهنگ اضافه کرد: معاونت دانشجویی- فرهنگی دانشگاه، مسئولیت اجرایی شناسایی و معرفی دانشجویان آسیب دیده را به این صندوق بر عهده دارد که این امر طی اطلاعیه های جداگانه از سوی این معاونت به اطلاع دانشجویان خواهد رسید.

وی همچنین از راه اندازی مرکز مشاوره تلفنی دانشگاه به صورت رایگان، تمدید سررسید اقساط تسهیلات دانشجویی و همچنین تمدید مهلت ثبت نام وام شهریه نیز از دیگر اقداماتی نام برد که این دانشگاه برای جلوگیری از ایجاد دغدعه های منفی برای دانشجویان و خانواده های آنان انجام داده است.

هاشمی در سرانجام خاطر نشان کرد: با سرانجام قرنطینه و بازگشت شرایط جامعه به حالت عادی، دانشجویان با سلامت جسمی و روحی و شادابی و نشاط همیشگی دوباره در محل دانشگاه و کلاس های درس حضور پیدا نمایند و از این روز های سخت، تنها تجربه همدلی، همیاری و احساس مسئولیت اجتماعی باقی بماند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 تیر 1399 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1002

به "صندوق حمایت از دانشجویان آسیب دیده از کرونا در دانشگاه علم و فرهنگ ایجاد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صندوق حمایت از دانشجویان آسیب دیده از کرونا در دانشگاه علم و فرهنگ ایجاد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید