شغل هایی با بیشترین آمار مبتلا به کرونا

به گزارش مجله سرگرمی، همزمان با شیوع کرونا ویروس در کشور در میان گروه های عمده شغلی، 5 گروه بیشتر در معرض تهدید مستقیم قرار گرفته اند.

شغل هایی با بیشترین آمار مبتلا به کرونا

به گزارش باشگاه خبرنگاران، این روزها ویروس کرونا در همه جا اعم از منزل، محل کار، بیمارستان، مترو و اتوبوس و ...، حسابی ما را درگیر نموده است. اگرچه بعضی رده های شغلی و اجتماعی بیشتر در معرض آسیب قرار دارند اما در یک رفتار اجتماعی، همه آحاد جامعه باید برای مبارزه با این بیماری کوشش نمایند.

طبق تحقیقات و آمار بدست آمده تا به امروز آنالیز هایی درباره مشاغل پر خطر شده که به تفکیک تعداد مبتلایان و فوت شدگان تقسیم شده اند.

در این مطلب به 5 عنوان شغلی پرداخته ایم که از کرونا آسیب دیده اند:

کادر درمانی بیمارستان ها در خط مقدم مبارزه با این ویروس هستند. با توجه به آمار به دست آمده تعداد مبتلایان در این حوزه از 2 هزار و 286 فرد مبتلا، تعداد 122 نفر فوت شده اند.

یکی دیگر از مشاغلی که پر خطر شناخته شده است، کارمندان بانک هستند که همه روزه با افراد زیادی در ارتباط هستند. براساس آمار از 3 هزار فرد مبتلا، تعداد 45 نفر فوت شده اند.

مشاغلی مانند رانندگان تاکسی حدود 450 نفر مبتلا و 31 نفر تا به امروز فوت شده اند و کادر مامایی هم از 240 فرد مبتلا تنها 3 نفر فوت شده اند.

خوشبختانه تا به امروز کارمندان مترو فوتی نداشته اند و تنها 35 نفر مبتلا به ویروس کرونا در بین آن ها دیده شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 13 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1026

به "شغل هایی با بیشترین آمار مبتلا به کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شغل هایی با بیشترین آمار مبتلا به کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید