سِویا؛ شهری که هرکول ساخت!

به گزارش مجله سرگرمی، براساس افسانه ها شهر سویا توسط هرکول بنیان گذاری شده است اما درواقع تاریخ این شهر به عصر برنز بازمی شود؛ دوره ای در تاریخ پیشرفت بشری که در فرایند آن انسان ها بیشتر به فلزکاری دست زدند. با قدم زدن در این شهر، سنت و مدرنیته را موازی با هم تجربه خواهید کرد. می توانید از تماشای لامپ های خیابانی قدیمی لذت ببرید، در خیابان ها با کالسکه و اسب حرکت کنید، از عظیم ترین کلیساهای گوتیک جهان بازدید کنید، به مسجد بروید و معماری اسلامی را تماشا کنید.

سِویا؛ شهری که هرکول ساخت!

یکی از مهم ترین جاذبه های سویا کاتدرال سویل است؛ سومین کلیسای عظیم دنیا که در قرن پانزدهم میلادی روی بقایای یک مکان 300ساله ساخته و کریستوف کلمب در آن دفن شده است. سویا شهر محبوب شکموهاست. وعده های غذایی کوچک از حدود ساعت 7صبح شروع می گردد، با صبحانه اصلی در ساعت 10 ادامه می یابد و تا پیش از ساعت 14 که وقت ناهار است میان وعده هایی مثل میوه های خشک صرف می گردد.

مهم ترین وعده غذایی این مردم، شام است و آرامش شان در خوردن شام که گاه تا دو، سه ساعت زمان می برد، هر تازه واردی را متعجب می نماید. در سویا تاپاس های اندلوسی، نوعی ساندویچ کوچک اسپانیایی بسیار هوادار دارد.

منبع: گردشبان
انتشار: 1 تیر 1400 بروزرسانی: 1 تیر 1400 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1676

به "سِویا؛ شهری که هرکول ساخت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سِویا؛ شهری که هرکول ساخت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید