سوال روز؛ آیا این مرد هنوز زنده است؟

به گزارش مجله سرگرمی، در میان بحبوبه قرنطینه دنیای فوتبال ، 48 ساعت گذشته یک خبر دنیای فوتبال را تکان داد و توجهات زیادی را به سمت خود جلب کرد.

سوال روز؛ آیا این مرد هنوز زنده است؟

به گزارش خبرنگاران ، ماجرا از این قرار است که هیانیک کامبا بازیکن اسبق شالکه که چهار سال پیش خبر فوتش در یک سانحه رانندگی منتشر شد حالا زنده و سالم در آلمان زندگی می نماید. همسر سابق او و البته خودش متهم به این شده اند که با یک تصادف ساختگی از بیمه کلاهبرداری نموده اند. البته اتهامات بیشتر متوجه همسر سابق اوست و خود کامبا بیگناه معرفی می گردد.

از روز گذشته که این خبر توجه جهانی فوتبال را به خود جلب کرد برای بسیاری از طرفداران فوتبال ایران به خصوص استقلالی ها و البته بعضی از خبرنگاران ورزشی این سوال به وجود آمده است که نکند جی لوید ساموئل بازیکن اسبق استقلال هم زنده است؟! ستاره اسبق استقلال دو سال پیش در انگلستان در یک سانحه رانندگی جان باخت. اتومبیل او در این سانحه آتش گرفت.

بعد از این اتفاق احتمالات فراوانی در رابطه با زنده ماندن این بازیکن مطرح شد، همسر ، خواهر و بعضی از اعضای خانواده جی لوید در اینباره اظهارات متناقضی داشتند. حتی در یک مقطع بحث ربودن این بازیکن سیه چرده به میان آمد اما اکنون در میان خبرنگاران ایرانی این احتمال جدی مطرح است که جی لوید ساموئل همانند هیانیک کامبا وارد یک بازی کلاهبردارانه شده و با صحنه سازی و ساخت یک تصادف شدید خودش را ناپدید نموده است. شاید جی لوید ساموئل واقعا از جهان رفته باشد که در اینصورت به قول یکی از همکاران رسانه ای خوب نیست پشت سر مرده این تهمت ها را ردیف کنیم اما بحث زنده ماندن ستاره اسبق آبی ها از روز گذشته مجددا مطرح شده و فعلا هم از آن گریزی نیست!

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 14 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1028

به "سوال روز؛ آیا این مرد هنوز زنده است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوال روز؛ آیا این مرد هنوز زنده است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید