سهمیه ایران ایر در جابجایی زائران حج تمتع فعلا معین نیست

به گزارش مجله سرگرمی، مدیر عامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اعلام نموده که تا به امروز سهمیه ایران ایر در جابجایی زائران ایرانی برای سفر حج تمتع از سوی سازمان حج و زیارت اعلام نشده است.

سهمیه ایران ایر در جابجایی زائران حج تمتع فعلا معین نیست

فرهاد پرورش با بیان این که تا به امروز سازمان حج و زیارت سهمیه ایران ایر را در جابجایی زائران ایرانی در حج تمتع سال جاری اعلام نکرده، اضافه نمود:

با این حال ایران ایر آمادگی دارد در پروازهای حج تمتع سال جاری همکاری لازم را به عمل آورد.

او گفت که در در صورت هماهنگی نهایی با سازمان حج و زیارت مذاکره با سازمان های ذیربط عربستان مثل هندلینگ پروازها شروع خواهد شد. وی در ادامه اضافه نمود:

ضروری است در مورد شرایط سوخت رسانی، تعداد و نوع هواپیما و بعلاوه تعداد پرواز در روز گفت و گو داشته باشیم. تعداد پروازها به تعداد زائران و تعداد مناطقی که از ایران مبدأ پرواز هستند، بستگی دارد.

پرورش با اشاره به زمانبر بودن مذاکره با عربستان، بیان کرد در صورت همکاری طرف های مقابل این شرکت همه کوشش خود را همچون سال های قبل برای هر چه باشکوه برگزار شدن حج انجام خواهد داد.

وی اضافه نمود:

در سنوات قبل هم 50 درصد پروازهای حجاج را شرکت های هواپیمایی ایرانی و 50 درصد را شرکت هواپیمایی سعودی انجام می دادند و این قانون را عربستان نه فقط با ایران بلکه با تمام کشورها دارد.

منبع: کجارو / خبرآنلاین
انتشار: 17 بهمن 1400 بروزرسانی: 17 بهمن 1400 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1955

به "سهمیه ایران ایر در جابجایی زائران حج تمتع فعلا معین نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهمیه ایران ایر در جابجایی زائران حج تمتع فعلا معین نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید