سفرای کشورهای خارجی به اردبیل سفر می نمایند

به گزارش مجله سرگرمی، مشاور امور بین الملل سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: با هماهنگی های انجام شده و به منظور شناساندن ظرفیت های گردشگری اردبیل، سفرای کشورهای خارجی به صورت ماهانه به استان سفر می نمایند.

سفرای کشورهای خارجی به اردبیل سفر می نمایند

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل، حسن عظیم زاده شنبه 27 مرداد 97 با اعلام این خبر گفت: بسیاری از قابلیت های گردشگری استان اردبیل در سطح بین الملل مغفول مانده است و در حالی که این ظرفیت ها نیازمند توجه ویژه هستند.

او اضافه نمود: رایزنی های متعددی برای سرمایه گذاری در حوزه هتل سازی و احداث مناطق بوم گردی در سطح استان اردبیل با سرمایه گذاران اردبیلی مقیم تهران انجام گرفته است که امیدواریم با به نتیجه رسیدن این تعاملات، شاهد اقدامات سازنده ای در این زمینه باشیم.

عظیم زاده ادامه داد: باید از ظرفیت کشورهای عربی هم برای سرمایه گذاری و هم برای جذب گردشگر در سطح استان اردبیل استفاده کنیم.

مشاور امور بین الملل سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این استان ادامه داد: ظرفیت های گردشگری سلامت در استان اردبیل با توجه به مرزی بودن استان، بسیار گسترده بوده و ضروری است در این زمینه نیز تبلیغات لازم صورت گیرد.

او اضافه نمود: هدف ما جذب حداکثری گردشگران کشورهای حوزه CIS و کشورهای عربی است که در این زمینه ضروری است بسترهای لازم برای حضور این گردشگران از جمله وجود لیدرهای آشنا به زبان های خارجی مهیا باشد.

عظیم زاده در سرانجام تأکید کرد: به جرات می توان گفت که ظرفیت گردشگری استان اردبیل در کشور بی نظیر است و مسئولان استان باید برای ایجاد اشتغال و همچنین بهبود وضعیت مالی مردم استان بر روی توسعه گردشگری در اردبیل توجه ویژه ای داشته باشند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 28 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 282

به "سفرای کشورهای خارجی به اردبیل سفر می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفرای کشورهای خارجی به اردبیل سفر می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید