سرکنسول ایران در شانگهای: برنامه همکاری، نقطه عطف روابط استراتژیک ایران و چین است

به گزارش مجله سرگرمی، سرکنسول ایران در شانگهای با اشاره به اهمیت برنامه همکاری های ایران و چین تأکید کرد در صورت نهایی شدن، این برنامه می تواند نقطه عطفی در روابط استراتژیک بین ایران و چین تلقی شود.

سرکنسول ایران در شانگهای: برنامه همکاری، نقطه عطف روابط استراتژیک ایران و چین است

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی ایرانیان مقیم شرق چین، رمضان پرواز روز یکشنبه در نشست دوره ای اتاق بازرگانی ایرانیان مقیم شرق چین که به صورت مجازی برگزار گردید اضافه نمود: برنامه همکاری های جامع 25 ساله که بین دو کشور مبادله و در جامعه مورد نقد و آنالیز قرار گرفته است، بنا بر نیازهای راهبردی روابط دو کشور، مورد مذاکره قرار خواهد گرفت و نهایی خواهد شد.

وی در ادامه این نشست همچنین در مورد فرصت های همکاری میان ایران و چین، فعالیت های سفارت ایران در پکن و کنسولگری ایران در شانگهای در مورد مسائل ایرانیان مقیم از قبیل بازگشت آنان به چین، برقراری پرواز شرکت ماهان و مسائل تجاری و کنسولی توضیحاتی ارائه کرد.

حسین نژاد صفری رئیس اتاق بازرگانی ایرانیان مقیم شرق چین هم در این نشست ضمن ارائه گزارشی از نحوه پیگیری مسائل ایرانیان مقیم در دوره شیوع ویروس کرونا، از کوشش های گسترده سفارت ایران در چین به ویژه محمد کشاورز زاده سفیر ایران در چین، کنسولگری ایران در شانگهای و سایر دیپلمات های ایرانی تشکر و اظهار امیدواری کرد مسائل اقامتی و بازگشت ایرانیان مقیم به محل کسب و کار و شرکت هایشان، هر چه زودتر مرتفع گردد.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد برقراری پرواز ماهان به شانگهای و نیز مسائل حمل و نقل کالا که تا حدودی نیز حل شده است بزودی به طور کامل حل گردد.

به گزارش ایرنا، رئیس اتاق بازرگانی ایرانیان مقیم چین اعلام کردند تا برطرف موانع، جلسات اتاق و نیز کارگاه های آموزشی بصورت مجازی برقرار خواهد شد.

فرزین رئوف دبیرکل اتاق بازرگانی ایرانیان مقیم شرق چین هم در این نشست گزارشی از فعالیت های اتاق در دوره شش ماهه به اعضا ارائه کرد.

در سرانجام این نشست مجازی، شرکت کنندگان سؤالات و مسائل خود را مطرح و سرکنسول ایران در شانگهای به سؤالات آنان پاسخ داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 مهر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1156

به "سرکنسول ایران در شانگهای: برنامه همکاری، نقطه عطف روابط استراتژیک ایران و چین است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرکنسول ایران در شانگهای: برنامه همکاری، نقطه عطف روابط استراتژیک ایران و چین است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید