طراحی سایت: سایت بلیت فروشی بازی ایران و کره جنوبی از دسترس خارج شد!

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، تیم های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی روز 4 فروردین در ادامه رقابت های انتخابی جام جهانی 2022 قطر در استادیوم جام جهانی سئول به مصاف هم خواهند رفت.

طراحی سایت: سایت بلیت فروشی بازی ایران و کره جنوبی از دسترس خارج شد!

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

با وجود اینکه صعود ایران و کره جنوبی به جام جهانی قطعی شده است، این مسابقه برای هر دو تیم حساسیت زیادی دارد. فدراسیون فوتبال کره جنوبی اعلام نموده است حضور تماشاگران برای حضور در ورزشگاه بلامانع است و میخواهد 65 هزار طرفدار کره ای را برای حمایت از تیم ملی این کشور و شکستن طلسم پیروزی برابر ایران به ورزشگاه جام جهانی بکشاند.

بلیت فروشی این مسابقه از امروز در شرایطی شروع شد که هجوم طرفداران کره جنوبی، باعث مختل شدن سامانه بلیت شد.

طبق اعلام سایت sports.chosun اوضاع بلیت فروشی چندان خوب پیش نرفته است و امکان دسترسی به سایت امکان پذیر نیست. این موضوع باعث شکایت طرفداران کره شده است و تعداد شکایات به فدراسیون کُره در 50 دقیقه از 3 هزار شکایت فراتر رفته است.

یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال کره جنوبی خاطرنشان کرد که این فدراسیون در حال بازیابی سرور است. وی گفت: امروز به صورت همزمان 23 هزار نفر برای خرید بلیت آنلاین شدند در حالی که ظرفیت سرور 12 هزار نفر بود. برای همین سرور از کار افتاد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 فروردین 1401 بروزرسانی: 5 فروردین 1401 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 2005

به "طراحی سایت: سایت بلیت فروشی بازی ایران و کره جنوبی از دسترس خارج شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: سایت بلیت فروشی بازی ایران و کره جنوبی از دسترس خارج شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید