سازمان مدیریت در کنار کادر درمانی و پزشکی استان تهران

به گزارش مجله سرگرمی، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با اشاره به اینکه ابعاد مختلف شیوع بیماری کرونا به ویژه در بخش بودجه ای در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران رصد می گردد،گفت: سازمان مدیریت کنار کادر درمانی و پزشکی استان تهران است.

سازمان مدیریت در کنار کادر درمانی و پزشکی استان تهران

نعمت الله ترکی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به بازدید خود از دانشگاه علوم پزشکی تهران و گفت وگو با بعضی از روسا و مدیران دانشگاه های علوم پزشکی گفت: در گزارش های ارائه شده در این بازدید اعلام شد بیمارستانهای دولتی تهران ظرفیت ایجاد فوری 200 تخت ویژه درمان مبتلایان به ویروس کرونا را دارند که این احتیاجمند تامین منابع اقتصادی مورد احتیاج، کادر درمانی و دستگاه وِنتیلاتور (دستگاهی است که کار تنفس را برای بیمارانی که به طور موقت یا دائم دچار مسائل تنفسی هستند انجام می دهد) است.

وی اضافه کرد: در این جلسه اعلام شد تحقیقات و مطالعاتی در خصوص تفاوت ویروس کرونا در ایران و چین، شرایط ابتلای مجدد بهبود یافتگان به ویروس کرونا و تمهیدات ایجاد نقاهتگاه در صورت بروز بحران، اجرا شده است که همگی به ستاد ملی پیشگیری و مبارزه با کرونا اعلام شده است.

وی ادامه داد: بودجه ویژه ای برای مبارزه با این بیماری از سوی سازمان برنامه و بودجه به وزارت بهداشت اختصاص داده شده است تا در بخش های مختلف هزینه گردد که در شهرها و استانهای کشور برای مقابله با این ویروس بر اساس درخواست احتیاج اختصاص داده می گردد.

ترکی تاکید نمود: در خصوص احتیاجهای اعلام شده گزارش را به وزیر بهداشت و سازمان برنامه اعلام می کنیم و سازمان مدیریت کنار کادر درمانی و پزشکی استان تهران تا خاتمه عملیات سلامت جامعه، همراه خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 876

به "سازمان مدیریت در کنار کادر درمانی و پزشکی استان تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان مدیریت در کنار کادر درمانی و پزشکی استان تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید