روش های از بین بردن بوی بد حوله

به گزارش مجله سرگرمی، بوی بد حوله بسیار آزار دهنده است و از بین بردن آن همواره یکی از چالش ها به شمار می رود که در این مقاله روش های ساده از برطرف بوی بد حوله را برای شما نگاشته ایم.

روش های از بین بردن بوی بد حوله

برطرف بوی بد حوله

به گزارش خبرنگاران به نقل از همشهری آنلاین، آخرین چیزی که بعد از یک دوش آب ولرم می خواهید داشته باشید، خشک کردن خودتان با یک حوله خوش بو می باشد که متاسفانه همواره به طور قریب به اتفاق، حوله دچار رطوبت می گردد و بوی بدی می گیرد. و احساس تازگی که از حمام گرفته بودی را گاهی کمتر میکند اما خوشبختانه این مشکل به راحتی حل می گردد. آن هم با یک برنامه ریزی عالی که باعث می گردد این مشکل برای همواره تمام گردد.

روش های خانگی و طبیعی برای برطرف بوی بد حوله

روش شماره یک ، برطرف بوی بد حوله :سرکه سفید

یک فنجان سرکه سفید را به ماشین اضافه کنید. (بدون حتی کوچکترین پاک کننده یا نرم کننده پارچه،) و درجه را در بهترین گزینه ممکن بگذارید. سپس لباس را در ماشین لباسشویی بریزید و درجه را در مقدار استاندارد و معمول قرار دهید. و در نهایت بدانید که سرکه هرگونه باکتری ماندگار را میکشد.

نکته: لباس های دیگر را اضافه نکنید ، حوله باید به تنهایی شسته گردد.

روش دوم برطرف بوی بد حوله :نوشابه و سرکه

میتوانیداثر جادویی سودا و سرکه را از دوران مدرسه به یاد بیاورید،(کوه آتش نشان خانگی که می ساختیم)

اما این دو کاربردهای دیگری هم دارند برای این استراتژی شما به دو بار چرخش احتیاج دارید. در اولین چرخه، یک چهارم نوشابه سودا را اضافه کنید و سپس داغ ترین درجه را اجرا کنید و در طول چرخه دوم ، یک فنجان کامل سرکه سفید اضافه کنید تا به طور کامل باکتری ها و کپک ها از بین بروند.

روش سوم برطرف بوی بد حوله :مایکروویو

اگر حوله دستی یا حوله آشپزخانه شما مدنظر است، آن را کمی مرطوب کنید و به مدت 3 دقیقه در مایکروویو بگذارید ،مایکروویو باکتری ها را می کشد و تاثیر فوق العاده ای دارد.

نکته؛برای جلوگیری از سوختن حوله بعداز اتمام کار بگذارید تا 10 دقیقه داخل مایکروویو باقی بماند.

روش چهارم برای برطرف بوی بد حوله :مواد شوینده

گاهی اوقات ضروری است که دوباره این کار (شستشو) را با مواد شوینده انجام دهید که در طول این دوره، حوله تمام چیزی که احتیاج دارد این است که جلوی پیشروی باکتری ها را بگیرد و آنها را نابود کند. که بعضی از مواد شوینده ها این کار را بخوبی انجام می دهند.

نکته: از استفاده نرم کننده پارچه اجاز بین بردن بوی بد حولهتناب کنید. زیرا می تواند باکتری های باقی مانده حوله را انتقال دهد و یا حتی جذب کند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 آذر 1399 بروزرسانی: 30 آذر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1340

به "روش های از بین بردن بوی بد حوله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روش های از بین بردن بوی بد حوله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید