راه قدرشناسی از جوانان گشایش مسیرهای رشد و ترقی است

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در اختتامیه یازدهمین دوره لیگ علمی پایا ویژه دانش آموزان با استعداد علمی گفت: من به نیت سخنرانی در این مکان حضور ندارم بلکه آمده ام تا با دیدار جوانان با انگیزه و با غیرت که در عرصه علم درخشیده اند روحی تازه در جانم دمیده شود.

راه قدرشناسی از جوانان گشایش مسیرهای رشد و ترقی است

وی افزود: مفتخرم که در کشوری زندگی می کنم که مزین به وجود جوانانی با استعداد است و به برکت انقلاب اسلامی این جوانان تبدیل به حقیقت جامعه ما شده اند و روز به روز شاهد شکوفایی و ترقی آنها هستیم.

سردار غیب پرور با اشاره به ماموریت مسوولین در قبال جوانان با استعداد گفت: مسوولین کشور باید قدر شما جوانان را بدانند و راه قدرشناسی از شما گشایش مسیرهای رشد و ترقی است، به لطف خداوند و انقلاب اسلامی ایران زمینه رشد و شکوفایی جوانان مستعد مهیا شده است.

وی تصریح کرد: پیش از انقلاب اسلامی مجالی برای بروز استعدادهای دانش آموزان وجود نداشت یا اگر این امکان بود بسیار اندک تلقی میشد.

سردار غیب پرور با اشاره به مهمترین طرح جامع سازمان بسیج برای مدیریت هدفمند استعدادهای علمی کشور گفت: سازمان بسیج مستضعفین مفتخر به طراحی مهمترین پروژه راهبردی در حوزه تربیت نسل آینده است این طرح بسیج در مدت 6 سال با عنوان شهید بهنام محمدی زمینه ساز رشد استعدادهای جوانان کشور خواهد بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: ما در طرح شهید بهنام محمدی قصد تصدی‌گری ماموریت های دولت را نداریم بلکه به عنوان همکار در کنار دولت و به خصوص ماموریت های وزارت آموزش و پرورش هستیم.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 24 مرداد 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 5

به "راه قدرشناسی از جوانان گشایش مسیرهای رشد و ترقی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه قدرشناسی از جوانان گشایش مسیرهای رشد و ترقی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید