تور سریلانکا ارزان: راه اندازی 25 پاسگاه تازه پلیس در مکان های گردشگری سریلانکا

به گزارش مجله سرگرمی، 25 پاسگاه نو پلیس در مکان های استراتژیک سریلانکا راه اندازی خواهد شد که هدف از آن حفظ امنیت گردشگران خارجی است.

تور سریلانکا ارزان: راه اندازی 25 پاسگاه تازه پلیس در مکان های گردشگری سریلانکا

از سفر با تور سریلانکا ارزان به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا سریلانکا دیدن کنید.

بازرس کل پلیس سریلانکا اعلام نموده است که 25 پاسگاه نو پلیس در نقاط استراتژیک ایجاد خواهد شد، به طوری که کلیه مقاصد مهم گردشگری سراسر کشور را در زمینه حفظ امنیت گردشگران پوشش می دهد. قرار است اونیفرم های نوی برای پلیس های گردشگری در نظر گرفته گردد تا رابطه صمیمانه تری با گردشگران سریلانکا برقرار کند.

انتظار می رود طی چند سال آینده، بخش گردشگری سریلانکا بتواند بیشترین عایدی ارزی را نصیب کشور کند؛ بنابراین تامین امنیت بازدیدکنندگان خارجی بیشترین اهمیت را برای نیروی پلیس دارد.

بازرس کل پلیس سریلانکا می گوید:

مطمئنا نیروی پلیس، امنیت گردشگری را به عنوان یکی از مهم ترین اولویت های خود قرار خواهد داد. برای آموزش ماموران پلیسی که به بخش پلیس گردشگری ملحق می شوند، اقدامات لازم انجام خواهد شد. افسران این بخش باید توجه ویژه ای به آموزش زبان انگلیسی داشته باشند و علاوه بر این باید زبان های پرکاربرد بین المللی نظیر چینی، هندی و فرانسوی را نیز یاد بگیرند.

رئیس اداره توسعه گردشگری سریلانکا اعلام نموده است از آنجا که امنیت گردشگران از دغدغه های اصلی دولت محسوب می گردد، این نهاد دولتی قاطعانه از بخش پلیس گردشگری حمایت خواهد نمود.

منبع: کجارو
انتشار: 28 دی 1400 بروزرسانی: 28 دی 1400 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1935

به "تور سریلانکا ارزان: راه اندازی 25 پاسگاه تازه پلیس در مکان های گردشگری سریلانکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور سریلانکا ارزان: راه اندازی 25 پاسگاه تازه پلیس در مکان های گردشگری سریلانکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید