دولت فرانسه در اعلام میزان مرگ و میرها پنهان کاری می نماید

به گزارش مجله سرگرمی، طبق تحقیقات به عمل آمده، دولت فرانسه در اعلام میزان مرگ و میرها در بخش مراقبت های ویژه این کشور پنهان کاری نموده است؛ به گونه ای که رقم اعلام شده از سوی دولت تنها یک چهارم آن چیزی است که نتایج مطالعات نشان می دهد.

دولت فرانسه در اعلام میزان مرگ و میرها پنهان کاری می نماید

به نوشته روز دوشنبه روزنامه لوموند فرانسه و براساس داده های شبکه تحقیق اروپا در زمینه تنفس مصنوعی میزان مرگ و میر در بخش مراقبت های ویژه پزشکی بیمارستان های فرانسه بسیار بالاتر از آن چیزی است که اعلام می گردد.

طبق داده های مزبور، این میزان 30 تا 40درصد خواهد بود و بسیار بیشتر از رقم 10 درصدی که از سوی دولت در روز 17 آوریل،29فروردین اعلام شده است.

ژروم سالومون مدیرکل بهداشت فرانسه هفدهم آوریل در یک کنفرانس ویژه خبری اظهار داشت که شمار بیماران بستری در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های این کشور221 نفر کمتر شده است. او گفت که میزان مرگ و میر در بخش مراقبت های ویژه پزشکی 10درصد مجموع تلفات کووید 19 است.

لوموند نوشت: این رقم بسیار کمتر از آن چیزی است که داده ها نشان می دهد و امروز در حد 30 تا 40 درصد است.

این روزنامه فرانسوی نوشت: روز یکشنبه گذشته، چهار هزار و 682 نفر بیمار مبتلا به کووید 19 تحت مراقبت های ویژه پزشکی قرار گرفتند.

از ابتدای شیوع کووید 19 تا به امروز 162 هزار و یکصد نفر در فرانسه به این بیماری مبتلا شده اند. 22 هزار و 856 نفر جان خود را از دست داده اند. در این میان 44هزار و 903 نفر هم از این بیماری بهبود یافته اند.،ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 10 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1020

به "دولت فرانسه در اعلام میزان مرگ و میرها پنهان کاری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت فرانسه در اعلام میزان مرگ و میرها پنهان کاری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید