دشت عجایب نیلوفر قرمز در تایلند

به گزارش مجله سرگرمی، دریاچه نیلوفر قرمز در تایلند

آیا تا به حال از دریای نیلوفر قرمز در تایلند چیزی شنیده اید؟ این دریا که در واقع دریاچه است، یک دریاچه رویایی در شمال تایلند است که محل زندگی میلیون ها نیلوفر قرمز است و به همین دلیل و به خاطر وسعت زیادی که دارد، به دریای نیلوفر قرمز شهره شده است. در خرید تور تایلند و سفر به این کشور منحصر بفرد در صورتی که توانستید پیشنهاد می کینم حتما به شمال کشور سر بزنید و از این دریاچه بی نهایت زیبا دیدن کنید. در ادامه همراه خبرنگاران باشید تا از این دریاچه دیدنی بیشتر بدانید:

دشت عجایب نیلوفر قرمز در تایلند

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

درباره دریاچه نیلوفر قرمز در تایلند

نام این دریاچه، کومفاواپی است که دریاچه ای کم عمق در شمال تاینلد است و عمق آن حداکثر 1 متر است با این حال، وسعت این دریاچه تقریبا 32 کیلومتر است و به دلیل وسعت زیاد آن است که خیلی ها به آن دریا می گویند. این دریاچه مطمئنا یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری تایلند است که نباید از دست داد.

گل های نیلوفری بیشتر در ماه ژانویه به چشم می خورند. این گل ها در سپیده دم باز می شوند و هر روز اطراف ظهر بسته می شوند بنابراین اگر دوست دارید تا منظره زیبایی از آن ها داشته باشید، باید در انتخاب زمان دقت کنید. بعد از رسیدن به دریاچه می توانید قایقی اجاره کنید و به دل دریاچه بزنید… با طلوع خورشید می بینید که گل ها هم کم کم باز می شوند و آنجاست که خودتان را غرق در دریایی از نیلوفرهای خوشرنگ می بینید.

در میان راه با قایق های دیگر و ماهیگیران محلی روبرو می شوید که سعی دارند تا از این آب های قرمز رنگ ماهی بگیرند، دیدن این تصاویر در جلوی چشمانتان، یک تابلوی بی نظیر از آفریده های خداوند را به ذهن تان می آورد. آهسته آهسته که جلوتر می روید، خودتان را در خیل نیلوفرها می بینید، اینجا جایی است که سکوت محض حکم فرماست و فقط شمایید و یک جهان زیبایی پس تا می توانید از منظره جلوی چشمانتان به همراه سکوت استفاده کیند…

مطمئنا باشید این اولین باری در زندگی تان خواهد بود که این همه گل نیلوفر را یکجا می بینید…

چطور به دریاچه نیلوفر قرمز برویم؟

دریاچه نیلوفر قرمز در بخش شمالی تایلند و در استان اودون تانی واقع شده است. از پایتخت تایلند یعنی شهر بانکوک برای اودون تانی، پرواز وجود دارد بنابراین می توانید سوار هواپیما شده و خودتان را به آنجا برسانید. بعد از رسیدن به فرودگاه اودون تانی باید 50 کیلومتر بپیمایید که تاکسی هایی از فرودگاه به این مقصد وجود دارند.

این منطقه از هر حیث کامل است و حتی رستوران و مکان اقامتی ای که دوست داشته باشید شبی در آن بگذرانید هم دارد بنابراین می توانید به جای یک روز، چند روز در این منطقه بمانید و از بودن در آن لذت ببرید. برای ماندن می توانید به مرکز شهر بروید و در هتل پانارای که یکی از هتل های خوب و ارزان شهر است، اقامت کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 15 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 336

به "دشت عجایب نیلوفر قرمز در تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دشت عجایب نیلوفر قرمز در تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید