دستاوردهای فنی و تخصصی حوزه فناوری های شناختی به نمایش در می آید

به گزارش مجله سرگرمی، با هدف توسعه و بومی سازی تجهیزات و ابزارهای حوزه علوم شناختی، دستاوردها و فناوری های حاصل از اجرای طرح های تحقیقاتی رونمایی می گردد.

دستاوردهای فنی و تخصصی حوزه فناوری های شناختی به نمایش در می آید

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، این دستاوردها و فناوری ها که تحت حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی در دو سال گذشته به فراوری رسیده اند، در مراسم روز یکشنبه سوم بهمن ماه امسال با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری در نمایشگاه بین المللی تهران رونمایی خواهد شد.

در این نمایشگاه، دستاوردهای فنی و تخصصی در حوزه علوم شناختی از متخصصان، پژوهشگران و تیم های پژوهشی، شرکت ها و مراکز علمی کشور در زمینه هایی چون ایمپلنت های مغزی، تحریک الکتریکی عمقی مغز، تحریک مغناطیسی مغز، واقعیت مجازی برای جوندگان، تحریک بویایی، رهگیر چشم پرتابل و رومیزی، الکترود و سیستم های ثبت و تحریک مغز و نیز بازی ها و برنامه های کاربردی شناختی رونمایی و به نمایش در می آید.

در این رویداد نمایشگاهی، مراکز علمی و بالینی کشور می توانند نیازمندی های فنی و تخصصی خود در حوزه علوم شناختی را با برخورداری از سقف پنجاه درصدی حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی، تهیه و تامین نمایند.

ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی در چارچوب اهداف و راهبرد مشخص شده کوشش می نماید با حمایت از اجرای طرح های تحقیقاتی در بخش های فنی و تخصصی، زمینه رشد، توسعه، بومی سازی و تامین نیازهای مراکز علمی و تحقیقاتی به تجهیزات، ابزارها و سیستم ها در علوم شناختی را در داخل کشور فراهم آورد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 28 اسفند 1400 بروزرسانی: 28 اسفند 1400 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1999

به "دستاوردهای فنی و تخصصی حوزه فناوری های شناختی به نمایش در می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستاوردهای فنی و تخصصی حوزه فناوری های شناختی به نمایش در می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید