در چین جای سوزن انداختن نیست

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران: این مهاجرت از 19 فوریه شروع شده است. ژان کارگری است که بیش از یک دهه است همراه با 250 میلیون کارگر مهاجر دیگر به عنوان جمعیت شناور برای دیدار خانواده اش راهی طولانی و سفری پرازدحام را پشت سر می گذارد.

در چین جای سوزن انداختن نیست

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران، چونیون سفر سالیانه چینی ها از شهرهای مختلف آن کشور پرجمعیت به مراکز اصلی که بزرگترین مهاجرت بشری نام گرفته است. در جریان این مهاجرت سیل عظیمی از کارگران مهاجر برای بازگشت به خانه در سفر هستند و عموما به دلیل تراکم بالای جمعیت مجبور می شوند مشقت زیادی را تحمل نمایند.

شبکه خبری سی ان ان با انتشار گزارشی تصویری درباره بزرگترین مهاجرت جمعیتی جهانه در طول سال در چین می نویسد: این مهاجرت از 19 فوریه شروع شده است. ژان کارگری است که بیش از یک دهه است همراه با 250 میلیون کارگر مهاجر دیگر به عنوان جمعیت شناور برای دیدار خانواده اش راهی طولانی و سفری پرازدحام را پشت سر می گذارد.

سی ان ان در بخش دیگری از عکس های خود جلوه های جالبی از کار سریع و گذر زمان در چین را به نمایش گذاشته است. برای مثال، در یک کارخانه فراوری لوازم الکترونیکی کارگران لباس هایی شبیه فضانوردان را به تن نموده اند و به چرت زدن های سریع و بستن چشمان خود به صورت گروهی و پس از آن را سرگیری کار عادت نموده اند.

سی ان ان در بخش پایانی این گزارش اشاره می نماید که کار سخت و طاقت فرسای کارگران چینی تبعاتی را نیز به همراه داشته است و در این باره می نویسد: محدودیت در برآمدن از خرج مسکن، آموزش و پرورش و بهداشت و درمان اعضای خانواده سبب شده تا ژان و دیگر کارگران مهاجر به سختی کار نمایند. در این زمان بچه ها این کارگران مدت ها آنان را نمی بینند و دچار افسردگی و مسائل روحی و روانی می شوند. ژان در این باره می گوید:احساس می کنم خزه ای بی ریشه ام در سرزمینی عجیب و غریب.

منبع: خرداد نیوز

خبرنگاران: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای بازنشر می گردد.

بازگشت به صفحه سایر رسانه ها

منبع: تسنیم
انتشار: 3 دی 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 547

به "در چین جای سوزن انداختن نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در چین جای سوزن انداختن نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید