خودروهای آینده این شکلی خواهند بود، عکس

به گزارش مجله سرگرمی، پینین فارینا از یک طرح مفهومی کاملاً تازه به نام Pura Vision رونمایی نموده که گفته می گردد دوران تازه و پیشگام تجملات الکتریکی را معرفی می نماید.پیورا ویژن که به عنوان یک خودروی لوکس برقی (e-LUV) توصیف می گردد، الهام بخش نسل بعدی خودروهای لوکس الکتریکی خالص خواهد بود.

خودروهای آینده این شکلی خواهند بود، عکس

امیرمسعود عابدین: شاید با تماشا عکس ها متوجه این موضوع نشوید، اما Pura Vision یک خودروی بزرگ است. 5215 میلی متر طول، 2147 میلی متر عرض (شامل آینه ها) و 1641 میلی متر ارتفاع دارد.

این کانسپت، نسبت های کلاسیک و جزئیات را با کاپوت نسبتا پایین و گلگیرهای بلند ترکیب می نماید که از سیسیتالیا 1947، اولین وسیله ای که وارد موزه هنر مدرن (MoMA) در نیویورک شد، الهام گرفته شده است.

در قسمت بیرونی، نکات برجسته نیز شامل درهای بدون ستون باز شونده، چراغ های جلوی مخفی، چراغ های روشنایی در روز بسیار باریک و چراغ های LED بسیار باریک افقی است.

بدنه خودرو با رنگ آمیزی Bianco Sestriere Gloss، تضاد خوبی با عناصر زیرین فیبر کربنی و سقف شناور مشکی رنگ براق دارد.پیورا ویژن وقتی که از بغل دیده می گردد، به لطف نسبت های چشمگیر کابین در عقب، برآمدگی های کوتاه و رینگ های آلیاژی 23 اینچی با رنگ مشکی مات، موضعی قدرتمند و عضلانی دارد.

کانسپت چشمگیر پینین فارینا بعلاوه دارای یک سقف پانورامای نوآورانه با بخش مرکزی ثابت biscotto است که به وسیله حلقه ای LED روشن می گردد.این بخش شیشه جلوی گسترده را به درب عقب متصل می نماید و بعلاوه از پنجره های جانبی منحنی بزرگ پشتیبانی می نماید.

درهای جلو به سمت بالا رفته و درهای عقب هم که دارای لولایی در عقب هستند، در ترکیب با دهانه بدون ستون، دسترسی نامحدود به کابین جادار با 2+2 صندلی را فراهم می نمایند.

کانسپت Pura Vision دارای یک کابین دلپذیر است.فضای داخلی از دنیای قایق های بادبانی لوکس الهام گرفته شده است، با صندلی های جلوی شناور و کنسول وسطی که شبیه به بوم بادبان است.

داشبورد گسترده خطوط کاپوت را به داخل کابین توسعه می دهد و یک صفحه نمایش لمسی مرکزی بصری که در صورت احتیاج بالا می رود، ابزار دیجیتال پیشرفته و یک نمایشگر هدآپ را در خود جای می دهد که همه به وسیله راننده قابل تنظیم هستند.علاوه بر این، بلندگوهای موجود در پشت سری ها منطقه ها صوتی جداگانه ای را برای هر سرنشین فراهم می نمایند.

متأسفانه پینین فارینا جزئیاتی در خصوص پیشرانه تمام الکتریکی فاش نکرد این شرکت گفت که خودروهای الهام گرفته از Pura Vision، در ایتالیا طراحی و توسعه خواهند یافت و دارای فناوری های پیشرفته ای هستند که در مرکز نوآوری دیجیتال این شرکت در آلمان پیشگام شده اند.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 12 مرداد 1402 بروزرسانی: 12 مرداد 1402 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 2280

به "خودروهای آینده این شکلی خواهند بود، عکس" امتیاز دهید

1 کاربر به "خودروهای آینده این شکلی خواهند بود، عکس" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروهای آینده این شکلی خواهند بود، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید