خلع مدیران مرکز نگهداری دختران معلول ذهنی وردآورد فدک

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرکل بهزیستی استان تهران از تغییر مدیریت مرکز نگهداری دختران معلول ذهنی در وردآورد اطلاع داد و گفت: مدیریت فعلی این مجموعه به دلیل عدم صلاحیت طی چند روز آینده از این مرکز خلع خواهد شد.

خلع مدیران مرکز نگهداری دختران معلول ذهنی وردآورد فدک

داریوش بیات نژاد در گفت وگو با تسنیم با اشاره به حواشی پیش آمده درباره مرکز نگهداری دختران معلول ذهنی وردآورد (مرکز فدک) اظهار کرد: سازمان بهزیستی استان تهران پس از اطلاع از وضعیت این مجموعه، ورود جدی برای آنالیز شرایط و معین شدن دلایل به وجود آوردن مسائل داشت.

او توضیح داد: در همین رابطه، بهزیستی استان تهران جلساتی را با مدیر مرکز نگهداری فدک برگزار کرد و از او خواستیم نسبت به برطرف مسائل به وجود آمده در مرکز اقدام کند اما با گذشت حدود دو ماه از این فرصت داده شده، هیچ اقدامی برای برطرف مسائل نشده است.

مدیرکل بهزیستی استان تهران توضیح داد: پس از اتمام این فرصت دو ماهه، جلسه ای را با رئیس سازمان بهزیستی برگزار کردیم و با توجه به عدم برطرف مسائل مطرح شده در این مرکز، تصمیم به تغییر مدیریت مرکز نگهداری وردآورد گرفتیم؛ در همین ارتباط ظرف چند روز آینده مدیریت فعلی مرکز نگهداری فدک در وردآورد خلع خواهد شد و مسئولیت مرکز به تعدادی از پرسنل بهزیستی استان تهران تا مشخص تکلیف و انتخاب مدیرعامل جدید مرکز سپرده خواهد شد و پیش بینی می گردد اوایل اردیبهشت و طی فراخوان عمومی با موسسه صاحب صلاحیت و متخصص در نهایت مدیر جدید را انتخاب خواهیم کرد.

مدیرکل بهزیستی استان تهران ضمن تاکید مجدد بر این که سازمان بهزیستی استان تهران به عنوان متولی حوزه معلولان کوشش بسیاری را برای برطرف مسائل ایجاد شده در مرکز فوق داشته است، گفت: باوجود همه تذکرات، متاسفانه مدیریت فعلی این مرکز هیچ نوع همکاری را در برطرف مسائل نداشته است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 163

به "خلع مدیران مرکز نگهداری دختران معلول ذهنی وردآورد فدک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلع مدیران مرکز نگهداری دختران معلول ذهنی وردآورد فدک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید