خراسان رضوی نیازمند ایده های گردشگری با موضوع زیارت است

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی نیازمند ایده های گردشگری با موضوع زیارت است.

خراسان رضوی نیازمند ایده های گردشگری با موضوع زیارت است

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، ابوالفضل مکرمی فر مدیرکل میراث فرهنگی استان دیروز 9 شهریور در مراسم اختتامیه استارت آپ گردشگری خراسان رضوی که در سالن همایش های موزه خراسان بزرگ برگزار گردید، با بیان این مطلب اضافه نمود: استارت آپ یکی از فرصت های توسعه گردشگری برای استان و کشور است.

او اضافه نمود: آن چه در استان خراسان رضوی باید رخ دهد این است که باید ایده های حوزه گردشگری با موضوع زیارت طراحی و اجرا گردد.

مکرمی فرتصریح کرد: دیگر کشورهای جهان که داشته های اندکی دارند برای اندک داشته های خود ایده های زیادی را مطرح می نمایند و برمبنای ایده های خلاقانه گردشگر را توسعه می دهند اما کشور ما با این پهنه تاریخی و فرهنگی و این پیشینه تاریخی و ظرفیت های بی نظیر درعرصه های تاریخی ، فرهنگی ، زیارتی، روستائی و شهر و ... وجود دارد که می تواند منشأ ایده های خلاقانه قرار گیرد ایده های کمتری مطرح شده است.

او با اشاره به آمار ایده هایی که روزانه در کشورهای توسعه یافته مطرح می گردد، اظهار کرد: ما در این زمینه عقب هستیم و باید از تمام ظرفیت ها و قابلیت های استان در این زمینه بهره ببریم که از شما ایده پردازان استنداد می طلبیم که به ما یاری کنید.

او با قدردانی از حضور ایده پردازان در استارتاپ ها ادامه داد: از اندیشه های شما ایده پردازان در راستای توسعه گردشگری استفاده خواهد شد، امیداوریم در برنامه های بعدی ایده های بیشتری را ارائه و ما را در توسعه گردشگری هدفمند یاری کنید و از ظرفیت های فکری و انسانی در این زمینه استفاده کنیم.

در ادامه ایده های کسب و کارخود را ارائه کردند و هئیت داروان ایده های برتر را انتخاب و ایده های برتر معرفی خواهند شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 2 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 293

به "خراسان رضوی نیازمند ایده های گردشگری با موضوع زیارت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خراسان رضوی نیازمند ایده های گردشگری با موضوع زیارت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید