خبرنگاران بهرمن: توجه به تیم های پایه، از عوامل موفقیت ووشوی ایران است

به گزارش مجله سرگرمی، تهران- خبرنگاران- سرمربی تیم ووشوی جوانان ایران در بخش تالو، گفت: توجه به تیم های پایه و سرمایه گذاری در این بخش از عوامل موفقیت ووشوی کشورمان است.

خبرنگاران بهرمن: توجه به تیم های پایه، از عوامل موفقیت ووشوی ایران است

علیرضا بهرمن در گفت وگو با خبرنگاران، گفت: سال گذشته، 2 رویداد مهم داشتیم که در آسیایی جوانان در برونئی و قهرمانی بزرگسالان دنیا در چین به بهترین نتایج رسیدیم.

وی اضافه کرد: جوانان ما در آسیایی برونئی به مدال های مختلفی دست یافتند. در واقع هدف گذاری روی تیم های پایه موجب شده تا نفرات این تیم ها موجب ایجاد پشتوانه قوی برای بزرگسالان باشند که این مهم در سال های اخیر به وضوح دیده شده است.

بهرمن ادامه داد: در دنیای بزرگسالان، تیم ساندا از هشت فرصت به هشت طلا دست یافت و قهرمان شد که این نتیجه بی نظیری در ورزش ایران بود که از تمامی فرصت ها به مدال طلا برسیم. به این مهم باید کسب مدال طلای تاریخی محمدعلی مجیری در بخش تالو را هم اضافه کنیم.

وی نقش برنامه ریزی منسجم را در موفقیت های این رشته در سالیان اخیر غیر قابل کتمان دانست و گفت: داشتن لیگ های منظم و قدرتمند و اردوهای منسجم تاثیر زیادی دارد. در سال های اخیر شاهد بودیم که اردوهای ما حتی یک روز تاخیر نداشت.

سرمربی تیم جوانان ایران در بخش تالو، گفت: وقتی سنین پایه مورد توجه باشند نتیجه آن نفراتی چون مجیری، عرفان آهنگریان، یوسف صبری، علی خورشیدی و بسیاری از ووشوکارانی می شوند که پس از درخشش در مسابقات آسیایی و دنیای رده های سنی به بزرگسالان آمده و قهرمان دنیا می شوند.

وی در مورد مسابقات امسال، گفت: پیکارهای آسیایی بزرگسالان در هند، دنیای جوانان در مراکش و همچنین جام دنیای را داریم که با چند ماه تعویق روبرو شده است. فدراسیون ووشو در برنامه ریزی از بهترین هاست و مسئله ای وجود نخواهد داشت و به طور یقین تیم های ایران به بهترین نحو آماده حضور در این رویدادها می شوند.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 911

به "خبرنگاران بهرمن: توجه به تیم های پایه، از عوامل موفقیت ووشوی ایران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بهرمن: توجه به تیم های پایه، از عوامل موفقیت ووشوی ایران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید