حمیداوی: وقتی سپاهان به بازیکن ما پیشنهاد یک و نیم میلیاردی می دهد چگونه او را نگه داریم؟

به گزارش مجله سرگرمی، مالک باشگاه پدیده شهر خودرو علت جدایی بازیکن تیمش را پیشنهاد سنگین سپاهان عنوان نمود.

حمیداوی: وقتی سپاهان به بازیکن ما پیشنهاد یک و نیم میلیاردی می دهد چگونه او را نگه داریم؟

به گزارش ، فرهاد حمیداوی مالک باشگاه فوتبال پدیده شهر خودرو درباره تمدید قرارداد با بازیکنانی که یحیی گل محمدی (سرمربی پدیده) تمایل به ماندن آن ها در این تیم دارد، اظهار کرد: با چراغ خاموش 70، 80 درصد قرارداد ها را با بازیکنان تمدید کردیم آن هم به مدت 2 و یا 3 سال و این تمدید ها روز شنبه رسانه ای می گردد.

برای جذب بازیکن برزیلی به این کشور سفر خواهیم کرد

حمیداوی در خصوص جذب بازیکنان جدید برای تیم پدیده نیز توضیح داد: برای جذب بازیکن برزیلی به همراه یحیی گل محمدی چند روز دیگر به برزیل می رویم. اما برای سال آینده تیم را با بازیکنان بومی و جوان می بندیم، چون نمی خواهیم سال بعد برای بقا در لیگ بجنگیم.

چطور می توانستیم منصوری را حفظ کنیم؟

مالک باشگاه پدیده در خصوص قرارداد مرتضی منصوری مدافع سال گذشته تیمش با تیم فوتبال سپاهان خاطر نشان کرد: قرارداد سال گذشته منصوری با ما 300 میلیون تومان بود. الآن سپاهان 1 میلیارد و 500 میلیون به او پیشنهاد داده است. چطور این بازیکن را می توانیم حفظ کنیم. ما از هفته بیست و پنجم لیگ با بازیکنانی که تمایل داشتیم قراردادشان را تمیدید کنیم، مذاکره کردیم که بعضی از آن ها از ما مهلت خواستند.

او در خصوص آینده باشگاه پدیده نیز گفت: هزینه ای که در فصل آینده در باشگاه پدیده خواهد شد، 4 یا 5 برابر سال گذشته است. و با بازیکنانی قرار داد می بندیم و تمدید می کنیم که در لیست یحیی گل محمدی باشند.

در خصوص چوچو جای نگرانی نیست

حمیداوی درباره موضوع قرارداد چوچو با پدیده و شکایت باشگاه تراکتورسازی علیه پدیده تاکید نمود: مالک باشگاه تراکتور سازی از سوی طرفداران خوب آذربایجانی تحت فشار قرار گرفته و حرف این طرفداران را پیگیری نموده است که البته بی نتیجه خواهد بود. قرارداد چوچو با ما قانونی است و با فدراسیون فوتبال هم مکاتبه داشته ایم و مسئله ای برای پدیده و جای نگرانی برای هوادران پدیده نخواهد بود.

بازیکن جنجالی لیگ ایران مقابل مسی قرار می گیرد

قاسمی نژاد با پدیده شهر خودرو تمدید کرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 222

به "حمیداوی: وقتی سپاهان به بازیکن ما پیشنهاد یک و نیم میلیاردی می دهد چگونه او را نگه داریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمیداوی: وقتی سپاهان به بازیکن ما پیشنهاد یک و نیم میلیاردی می دهد چگونه او را نگه داریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید