حریق گسترده در انبار کالای جنوب تهران

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، سید جلال ملکی بعد از ظهر جمعه با اعلام خبر آتش سوزی در یک انبار کالا در جنوب تهران در جمع خبرنگاران گفت: ساعت 13 و 24 دقیقه ظهر جمعه در پی تماس های هموطنان با سامانه 125 آتش نشانی شهرداری تهران گزارش آتش سوزی در محدوده خیابان هرندی در جنوب تهران اعلام شد.

حریق گسترده در انبار کالای جنوب تهران

ملکی در ادامه اضافه کرد: با توجه به دود غلیظی که در محدوده شهر متصاعد شده بود ستاد فرماندهی آتش نشانان 6 ایستگاه را به همراه تجهیزات کامل تانکر آب و خودرو حامل تجهیزات تنفسی و نیروهای ستاد بحران به محل حادثه اعزام کرد.

وی گفت: آتش نشانان پس از حضور در محل مشاهده کردند که محل حادثه یک سوله 1500 متر مربعی است که ابتدا اعلام شد این انبار محل نگهداری مواد غذایی است اما تعیین شد در این انبار انواع کالاها انبار می شده است.

سخنگوی سازمان اتش نشانی شهرداری تهران بیان داشت: اتش نشانان از محل های مختلف به انبار نفوذ کردند و انبار در آن وضعیت به طور کامل شعله ور بود و متاسفانه بخش زیادی از این انبار از سقف شیروانی نا ایمن پوشیده شده بود و به علت حرارت سقف تخریب شده و آتش نشانان توانستند حریق را کنترل و از سرایت آن به منازل دیگر جلوگیری نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 اسفند 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 86

به "حریق گسترده در انبار کالای جنوب تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حریق گسترده در انبار کالای جنوب تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید