تمرین در خانه، سهم ورزشکار برای مقابله با کرونا

به گزارش مجله سرگرمی، ورزشکار آبادانی دارنده مدال برنز وزنه برداری دنیا به سهم خود از مردم خواست علاوه بر رعایت نکات بهداشتی برای عبور از بحران شیوع کرونا در خانه بمانند.

تمرین در خانه، سهم ورزشکار برای مقابله با کرونا

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش از ،سیدایوب موسوی ورزشکار آبادانی دیروز گفت: در این شرایط که سالن های ورزشی تعطیل شده اند ورزشکاران برای حفظ آمادگی جسمانی خود باید در خانه تمرین نمایند.

او اضافه کرد: برای اینکه بتوانیم از انتشار این ویروس به خوبی جلوگیری کنیم باید قرنطینه خانگی را که بهترین و موثرترین راه پیشگیری از کرونا است رعایت کنیم.

این وزنه بردار آبادانی اضافه کرد: بهترین درمان پیشگیری است و بهترین پیشگیری هم در رابطه با ویروس کرونا در کشور پرهیز از حضور در اجتماعات است.

موسوی همچنین در مورد آخرین شرایط خود برای حضور در مسابقات المپیک گفت: برای مسابقات قهرمانی آسیا که گزینشی المپیک توکیو است آماده می شوم و با توجه به تعطیلی اماکن ورزشی و اردوی تیم ملی تمرینات خود را به صورت روزانه در منزل انجام می دهم.

او توضیح داد: ورزشکاران الگوهای خوبی برای جامعه هستند و به توصیه های آنها توجه می گردد بنابراین باید خود در انجام توصیه های بهداشتی پیش قدم شوند و با افراد جامعه برای رعایت امور بهداشتی و در خانه ماندن صحبت نمایند.

موسوی از شهروندان خواست به بهداشت فردی بیشتر توجه نموده و از تردد به خصوص در اماکن عمومی خودداری نمایند، از مردم انتظار داریم که دست به دست هم دهند تا این ویروس را برای همواره ریشه کن کنیم.

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 771

به "تمرین در خانه، سهم ورزشکار برای مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمرین در خانه، سهم ورزشکار برای مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید