تفریحات آبی و هیجان انگیز کیش کدامند؟

به گزارش مجله سرگرمی، در این مطلب قصد داریم به معرفی و آنالیز تعدادی از این تفریحات بپردازیم تا اگر قصد سفر به این جزیره را داشتید، اطلاعات مناسبی از تفریحات آن نیز داشته باشید و بتوانید برای سفری هیجان انگیز به خوبی برنامه ریزی کنید.

تفریحات آبی و هیجان انگیز کیش کدامند؟

معمولا در شهرهای ساحلی، تفریحات آبی دارای رونق و تنوع بسیار زیادی هستند. جزیره کیش که محصور در آب های نیلگون خلیج فارس است، خط ساحلی بسیار بلندی دارد و در هر قسمت آن می توانید انواع مختلفی از این تفریحات را بیابید. با مجله گردشگری دلتا همراه باشید تا تفریحات آبی کیش را بشناسید.

غواصی در کیش

در ساحل اسکله تفریحی، ساحل سیمرغ، ساحل مرجان و ساحل دامون می توانید کلوپ های غواصی را بیابید. این تفریح حتی برای کسانی که شنا بلد نیستند هم مجذوب کننده و جالب است. برای این منظور مربیانی حرفه ای اصول غواصی را به شما آموزش خواهند داد تا از این کار نهایت لذت را ببرید.

اسنورکلینگ

یکی دیگر از تفریحات آبی کیش که تاحدودی مانند غواصی است، با این تفاوت که در آب های بسیار کم عمق انجام می گردد تا با تجهیزاتی که در اختیار دارید، دنیای زیر آب را تماشا کنید.

کایت بوردینگ

در این تفریح مهیج آبی در کیش، روی یک بورد سوار خواهید شد که نقش نگهداری و شناوری شما روی آب را دارد. با آغاز حرکت، ممکن است به دفعات از سطح آب جدا شوید و همین موضوع هیجان بسیار بالایی خواهد داشت.

اسکی روی آب

در این ورزش می توانید در دو حالت به اسکی بپردازید. حالت اول این است که به وسیله کابل هایی مخصوص که به برج هایی متصل هستند، روی آب کشیده خواهید شد. در حالت دوم که هزینه آن کمی بیشتر از حالت اول است، به وسیله یک قایق روی آب کشیده خواهید شد.

پاراسل سواری

برای لذت بردن از یکی دیگر از تفریحات آبی کیش باید به ساحل سیمرغ، ساحل دامون، ساحل مرجان و اسکله تفریحی کیش بروید. در این تفریح به یک چتر متصل خواهید شد و یک قایق هنگامی که روی آب سرعت می گیرد، شما را نیز برای دقایقی در هوا معلق خواهد نمود و در پی قایق کشیده خواهید شد.

فلای بورد

این تفریح را می توانید در ساحل سیمرغ و اسکله تفریحی کیش بیابید. در این تفریح می توانید به یاری یک وسیله خاص که به پاهای شما متصل می گردد، با یاری جریان شدید آب چند متری از سطح آب فاصله بگیرید و درون آن شیرجه بزنید.

پدل بورد از تفریحات آبی کیش

در این تفریح کیش روی یک تخته سوار خواهید شد و در حالی که باید تعادل خود را حفظ کنید تا داخل آب سقوط نکنید، با یک پارو خود را به پیش می رانید.

شاتل دریایی

در یکی دیگر از تفریحات آبی کیش سوار بر یک قایق بادی کوچک و مقاوم شده و در پی یک قایق کشیده خواهید شد. با یاری دستگیره هایی که در دست دارید باید کوشش کنید تا در آب نیفتید.

بنانا سواری

در این تفریح نیز بر روی تیوبی به شکل موز سوار خواهید شد و در پی یک قایق کشیده می شوید و باز هم باید کوشش کنید به درون آب نیفتید. اگر دوست دارید در کیش سرمایه گذاری کنید نکات مهم برای سرمایه گذاری در کیش را در بلاگ ملکی دلتا بخوانید.

فلای فیش

این تفریح به دو تفریح قبلی شباهت دارد با این تفاوت که طراحی آن به گونه ای است که بعد از هر بار برخورد به سطح آب به هوا بلند می شوید و برای لحظاتی روی هوا معلق خواهید بود و باید خود را محکم به فلای فیش بچسبانید تا به درون آب سقوط نکنید.

اسکوتر زیر دریایی

یکی دیگر از تفریحات آبی کیش که می توان این تفریح را همان غواصی نامید با وسیله ای مانند اسکوتر انجام می گردد. با این وسیله تا عمق 10 متری آب پایین خواهید رفت و در این عمق به اسکوترسواری می پردازید.

سی باب

این وسیله عملکردی مانند جت اسکی دارد با این تفاوت که باید روی آن دراز بکشید و هیجان بیشتری نسبت به جت اسکی دارد. با این وسیله می توانید گاهی به زیر آب نیز شیرجه بزنید و به سطح آب بازگردید.

جت اسکی

یکی دیگر از تفریحات آبی کیش هم که تقریبا در تمامی سواحل شمالی و جنوبی کشور یافت می گردد، جت اسکی است که هیجان بسیار زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت. تفریحات آبی دیگری نیز وجود دارد که در این جزیره می توانید آن ها را تجربه کنید و از هیجان بالای آن ها لذت ببرید.

پیشنهاد مطالعه: برای تماشا ویدیوهای بیشتر از گردشگری لوت، عروس صحراهای ایران + ویدیو را ببینید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 13 دی 1401 بروزرسانی: 13 دی 1401 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 2191

به "تفریحات آبی و هیجان انگیز کیش کدامند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفریحات آبی و هیجان انگیز کیش کدامند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید