معین تکلیف نهایی برنامه آموزشی ترم آینده دانشجویان طی چند روز آینده

به گزارش مجله سرگرمی، معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی معین تکلیف نهایی برنامه آموزشی ترم آینده دانشجویان این دانشگاه طی چند روز آینده اطلاع داد.

معین تکلیف نهایی برنامه آموزشی ترم آینده دانشجویان طی چند روز آینده

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط گرفتن ویزای دانشجویی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

دکتر محمد حسین عبداللهی در گفت و گو با خبرنگاران، ضمن تشریح برنامه دانشگاه خوارزمی در مورد نحوه برگزاری کلاس های آموزشی دانشجویان این دانشگاه در ترم آینده اشاره نمود و اظهار کرد: ما در این خصوص از تمامی دانشکده ها درخواست کردیم تا هم برای آموزش به شکل مجازی و هم برای آموزش حضوری ترم آینده دانشجویان برنامه ریزی هایی را داشته باشند.

وی در ادامه توضیح داد: برای اعلام جزییات برنامه آموزشی دانشگاه خوارزمی منتظر شرایط شیوع کرونا و طی هفته های آینده و اعلام نظر ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم. بنابراین فعلا در این زمینه تصمیم قطعی را نمی توان خاطرنشان کرد.

معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی خاطر نشان کرد: ما در دانشگاه خوارزمی برای شرایط آموزش ترم آینده چندین سناریو در نظر داریم یکی از این سناریوها برگزاری آموزش مجازی برای دانشجویان دوره کارشناسی است و یا اینکه تمامی دورس نظری به شیوه مجازی ارائه گردد.

دکتر عبداللهی تاکید نمود: برای ترم اینده آموزش دانشجویان جدیدالورود احتمالا حضوری خواهد شد اما تصمیم گیری نهایی در این زمینه نیازمند شفاف تر شدن شرایط است و نمی توانیم از الان در این زمینه تصمیم قطعی گرفت.

وی خاطر نشان کرد: طی روزهای آینده در اولین جلسه شورای آموزشی دانشگاه خوارزمی در مورد نحوه برگزاری کلاس های آموزی دانشجویان برای ترم اینده تصمیم گیری خواهد شد.

معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی با بیان اینکه ترم آینده دانشجویان این دانشگاه از 22 شهریور ماه آغاز می گردد، گفت: زمان آغاز کلاس های دانشجویان جدیدالورود بستگی به زمان اعلام نتایج کنکور سراسری دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 مهر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1155

به "معین تکلیف نهایی برنامه آموزشی ترم آینده دانشجویان طی چند روز آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معین تکلیف نهایی برنامه آموزشی ترم آینده دانشجویان طی چند روز آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید