تصویب لایحه موافقت نامه تجدید حدود مرز دریایی ایران و عمان

به گزارش مجله سرگرمی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس از تصویب لایحه موافقت نامه تجدید حدود مرز دریایی ایران و عمان در این کمیسیون اطلاع داد.

تصویب لایحه موافقت نامه تجدید حدود مرز دریایی ایران و عمان

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش گروه پارلمانی خبرنگاران، نوذر شفیعی با اشاره به جزئیات جلسه امروز این کمیسیون گفت: در جلسه امروز این کمیسیون درباره برگزاری با شکوه مراسم اربعین از وزارت کشور، سپاه، اطلاعات، سازمان حج و زیارت، نیروی انتظامی و راهور تقدیر و تشکر کرد.

وی با بیان اینکه مراسم اربعین حسینی بسیار با شکوه از نظر تعداد شرکت کننده و از مدیریت برگزار گردید، اضافه نمود: در این مهم دو کشور ایران و عراق به خوبی عمل نموده و با وجود اینکه زائرین از 60 کشور آمده بودند؛ از لحاظ امنیتی مراسم اربعین خوب مدیریت شد و به رغم تهدیدهای احتمالی، کمترین حادثه ای رخ نداد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس، ادامه داد: علاوه بر این مدیریت خوب کاروان ها نشان داد که برخلاف حادثه منا که ناشی از ضعف مدیریت سعودی ها بود، مدیریت ایرانی ها و عراقی ها بسیار قوی و مؤثر بوده است. با تمام این اوصاف با توجه به اینکه مراسم اربعین هر سال با شکوه تر برگزار می گردد؛ باید کوشش کرد نقایص احتمالی موجود رفع گردد.

شفیعی از تصویب لایحه موافقتنامه بین جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری آذربایجان در زمینه ساخت و بهره برداری از نیروگاه های برقی آبی مارازادو اردوباددر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به عنوان کمیسیون فرعی اطلاع داد.

وی ادامه داد: لایحه چگونگی تشکیل و نحوه رسیدگی هیئت های انضباطی نیروهای مسلح در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به عنوان کمیسیون اصلی مطرح و تصویب شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس، یادآور شد: لایحه موافقتنامه تجدید حدود مرز دریایی دریای عمان بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت سلطنت عمان در کمیسیون امنیت ملی به عنوان کمیسیون اصلی مطرح و تصویب شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 17 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 442

به "تصویب لایحه موافقت نامه تجدید حدود مرز دریایی ایران و عمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویب لایحه موافقت نامه تجدید حدود مرز دریایی ایران و عمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید