ترجمه جدیدترین رمان وحشت اندرو پایپر وارد بازار شد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، رمان بازمانده نوشته اندرو پایپر به تازگی با ترجمه هادی سالارزهی توسط انتشارات علمی منتشر و راهی بازار نشر شده است.

ترجمه جدیدترین رمان وحشت اندرو پایپر وارد بازار شد

اندرو پایپر از نویسندگان پرفروش ژانر وحشت ادبیات کاناداست و بازمانده جدیدترین اثر او محسوب می گردد که تاکنون پیروز به دریافت جوایز بسیاری شده و همیشه پس از انتشار در فهرست پرفروش ها قرار می گیرد.

پدر اندرو پایپر چشم پزشک ومادرش پرستار بود. او در کودکی کتاب های زیادی خوانده و آرزو داشت نویسنده گردد. در دانشگاه مک گیل در مونترال کانادا تا کارشناسی ارشد در رشته ادبیات تحصیل کرد، اما به جای این که دکترای خود را دنبال کند در رشته حقوق ادامه تحصیل داد. پایپر زمان تحصیل در دانشگاه تورنتو، چندین داستان کوتاه در مجلات ادبی کانادایی از جمله Quarry و New Quarterly منتشر کرد. او به این کار با نگاه یک کار پاره وقت در دوران دانشجویی نگاه می کرد اما به زودی داستان هایش چنان مخاطبان پروپاقرصی پیدا کرد که تصمیم گرفت به نویسندگی به عنوان یک شغل ثابت و همیشگی نگاه کند.

این نویسنده کانادایی می خواست پیش از 30سالگی اولین کتابش را منتشر کند. استیون هایتون سردبیر او در Quarry، تعدادی از داستان های کوتاه او را برای یک ناشر کانادایی ارسال کرد و در اکتبر 1996 بود که اولین اثر پایپر منتشر شد. اولین رمان او دختران گمشده هم در سال 1999 در کانادا منتشر شد و به زودی به صدر فهرست پرفروش های جهان راه پیدا کرد. او بعدها چندین رمان و مجموعه داستان دیگر هم منتشر کرد. بازمانده جدیدترین کتاب این نویسنده است که در سال 2017 منتشر شده است.

داستان بازمانده درباره دکتر لیلی دومینیک، روانپزشکیاست که مغز بیماران بسیاری را مداوا نموده است اما به موردی کاملا متفاوت برمی خورد؛ شخصی بدون نام که ادعاهای باورنکردنی دارد و می گوید بیش از 200 سال عمر دارد و به تنهایی الهام بخش نویسندگان بزرگی چون ماری شِلی، رابرت لویی استیونسون و برام استوکر بوده است. ادعای دیگر این بیمار عجیب و غریب این است که پدر لیلی است و دلیل واقعی قتل مادر او را می داند...

این کتاب با 457 صفحه و قیمت 39 هزار و 500 تومان منتشر شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 438

به "ترجمه جدیدترین رمان وحشت اندرو پایپر وارد بازار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترجمه جدیدترین رمان وحشت اندرو پایپر وارد بازار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید