برپایی جشن بزرگ توانیابان در منطقه14 ، تجلیل از فرشته های روی زمین

به گزارش مجله سرگرمی، به همت مسئولان شهرداری منطقه14 جشن بزرگ توانیابان با حضور مدیرکل سلامت شهرداری تهران، خانواده معلولان و توانیابان در سالن آمفی تئاتر شهرداری برگزار گردید.

برپایی جشن بزرگ توانیابان در منطقه14 ، تجلیل از فرشته های روی زمین

به گزارش خبرنگاران، شهردار منطقه14 با بیان اینکه مدیریت شهری به عنوان خدمتگزار مردم با جدیت در پی خدمات رسانی کیفی تر و بهره گیری از ظرفیت نخبگان توانیاب در پیشبرد اهداف معین شده است، گفت: کوشش مدیریت شهری در راستای دستیابی به شهری با الگوی اسلامی و مطلوب همه اقشار است. بر این اساس استفاده از دیدگاه، نظریات و توانمندی نخبه های محله ای ازجمله نخبگان توانیاب برای توسعه، آبادنی و تامین سرانه های موردنیازشهری و مطلوب شهروندان، حائز اهمیت و در دستور کار است. با توجه به جمعیت بیش از 3 هزار نفری توانیابان منطقه14 باید در این زمینه برنامه ریزی دقیق انجام گردد.

محمدامین سالاری پور در ادامه به آمار کمی و کیفی فعالیت های شهری درباره مناسب سازی بوستان ها، معابر و در کل فضاهای شهری و سرانه های عمومی ویژه افراد دارای معلولیت در منطقه14 نسبت به سال گذشته اشاره نمود و بر برنامه ریزی و کوشش مضاعف مدیریت شهری این منطقه برای ادامه روند مناسب سازی معابر و گذرگاه ها برای رفاه و رضایت مندی اقشار خاص تاکید نمود.

شهردار منطقه14 در ادامه از اولویت برنامه ریزی مدیریت شهری برای استفاده از ظرفیت نخبگان توانیاب در برنامه های اجتماعی، فرهنگی و شهری، برگزاری دوره های آموزشی به منظور توانمندسازی افراد داری معلولیت بعلاوه ارائه خدمت به خانواده های این قشر نیز صحبت کرد.

سالاری پور در انتها این مراسم با بیان اینکه مادری که فرزند دارای معلولیت را نگهداری و نگهبانی می نماید، بی شک فرشته ای زمینی است که تمام آنچه آزرده خاطرش می نماید، صبورانه تاب می آورد، با اهدای لوح تقدیر از زحمات والای مادرانی که چند فرزند توانیاب داراند، قدردانی کرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 آذر 1401 بروزرسانی: 21 آذر 1401 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 2179

به "برپایی جشن بزرگ توانیابان در منطقه14 ، تجلیل از فرشته های روی زمین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برپایی جشن بزرگ توانیابان در منطقه14 ، تجلیل از فرشته های روی زمین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید