تور آلمان: برلین: برای موج گسترده اُمیکرون باید آماده باشیم، دانمارک محدودیت های نو وضع کرد

به گزارش مجله سرگرمی، وزیر بهداشت آلمان تاکید نمود که این کشور باید برای شیوع گسترده سویه تازه ویروس کرونا آماده گردد، همزمان دولت دانمارک به علت گسترس مبتلایان در این کشور محدودیتهای تازهی وضع کرد.

تور آلمان: برلین: برای موج گسترده اُمیکرون باید آماده باشیم، دانمارک محدودیت های نو وضع کرد

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، در راستای موج تازه شیوع ویروس کرونا در کشورهای اروپایی که با شناسایی و توسعه سویه اُمیکرون نیز همراه شده است وزیر بهداشت آلمان امروز آدینه تاکید نمود که آلمان باید برای توسعه شدید ویروس اُمیکرون آماده گردد.

دولت دانمارک نیز اعلام نمود که سینماها، کنسرتها، سالنهای تئاتر را به علت افزایش فرایند مبتلایان به ویروس کرونا دوباره تعطیل خواهد نمود.

روز چهارشنبه نیز دانشمندان آلمانی هشدار داده بودند که این کشور باید برای موج تازه کرونا که به وسیله سویه تازه این ویروس موسوم به اُمیکرون تحریک می گردد آماده باشد. این دانشمندان به دولت برلین توصیه کردند که باید سریعتر عمل نمایند تا از توسعه آن جلوگیری نمایند و تا آنجا که می توانند خسارات احتمالی را کاهش دهند.

آلمان روز چهارشنبه بالاترین تعداد مرگ و میر ناشی از کرونا را از ماه فوریه در حالی به ثبت رساند که در کوشش برای متوقف کردن موج چهارم این همه گیری است.

موسسه روبرت کخ آلمان اعلام نمود که در مجموع 69 هزار 601 ابتلای تازه تنها در شبانه روز گذشته گزارش شده که 2 هزار و 415 نفر بیشتر از زمان مشابه در یک هفته قبل است و 527 نفر دیگر جان خود را از دست دادند که بالاترین رقم از 12 فوریه است.

خیزش دوباره کرونا در اروپا در حالی است که شناسایی و راه یافتن سویه اُمیکرون در این قاره نگرانی های تازهی را ایجاد نموده است. تا به امروز دستکم 15 کشور اروپایی، ابتلا به این سویه را ثبت نموده اند.

سازمان بهداشت اتحادیه اروپا هشدار داده که طی ماه های آینده، نیمی از موارد ابتلا به کرونا مربوط به سویه اُمیکرون خواهد بود.

اروپا در نیمه دوم امسال میلادی، به طور میانه روزانه 359 هزار ابتلا به ویروس کرونا را ثبت نموده این در حالی است که این تعداد در نیمه نخست امسال میلادی 241 هزار ابتلا در روز بوده است.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1959

به "تور آلمان: برلین: برای موج گسترده اُمیکرون باید آماده باشیم، دانمارک محدودیت های نو وضع کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان: برلین: برای موج گسترده اُمیکرون باید آماده باشیم، دانمارک محدودیت های نو وضع کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید