برف و باران در راه است

به گزارش مجله سرگرمی، کارشناس سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی فعال از غرب کشور خبر داد.

برف و باران در راه است

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، خانم معصومه احمدی گفت: این سامانه بارشی برای پنج شنبه و جمعه در بیشتر مناطق به شکل برف و باران و برای مناطق جنوبی کشور به شکل رعد و برق پیش بینی می شود.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

وی با اشاره به آغاز بارش ها از نیمه غربی کشور، افزود: این سامانه به تدریج به بخش هایی از مرکز، جنوب و شمال کشور خواهد رسید.

کارشناس هواشناسی گفت: برای پنج شنبه و جمعه احتمال بارندگی در پایتخت وجود دارد. امروز افزایش آلودگی هوا باتوجه به شرایط جوی در تهران دور از انتظار نیست.

احمدی افزود: این سامانه به سمت شرق کشور حرکت می کند و برای ابتدای هفته آینده بخش هایی از شرق و شمال شرق، شاهد بارندگی خواهند بود.

وی گفت: شدت بارش ها در غرب و دامنه های زاگرس پیش بینی می شود. همچنین افزایش تدریجی دما در حد یک تا دو درجه در سایر مناطق دور از انتظار نیست.

کارشناس هواشناسی ادامه داد: امروز سامانه بارشی در بخش هایی از غرب و جنوب غرب دامنه زاگرس فعال است.

احمدی گفت: استان های آذربایجان غربی، گلستان، کرمانشاه، بخشی هایی از استان ایلام، بخش های جنوبی کشور، استان های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، جزایر جنوبی، تنگه هرمز و در بخش های شمالی کشور هم بارش های خفیف و پراکنده دور از انتظار نیست.

دمای تهران در گرمترین ساعات به 11 درجه می رسد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 621

به "برف و باران در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برف و باران در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید